Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Výměna manželek a manželů může zvýšit sebevědomí. Umíchat pomazánku nestačí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels.com

Začátky bývají fajn.

Výměna manželek a manželů obvykle probíhá v tichosti. Zakázané ovoce lépe chutná. Taková změna je život a dokáže na chvíli oživit nudný vztah.

Článek

Nedávno jsem slyšel hezký příměr, měnit manželky je jako měnit kajuty na Titanicu. Měnič z této akce tedy nevychází jako nejostřejší tužka v penálu. Může jít o požitkáře, kterému stačí hezký zážitek.

Muži mění kajutu

Všichni nejsme hledači dlouhodobých vztahů. To už chce odvahu a rozhodnutí .

V každém případě i oblíbený vhled do českých domácností, televizní Výměna manželek, má co dělat se sebereflexí. Často až po opuštění vlastní životní bubliny lidé pochopí absurditu svého vztahu!

Anketa

Napadlo vás někdy vyměnit na chvilku manžela nebo manželku?
Mnohokrát. Ovšem nikdy jsem nedokázal/a věc dotáhnout do konce. Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše!
50 %
Nikdy. Výborně si rozumíme, doma mám poklad.
30 %
Spálil/a jsem se jednou, ale netrvalo dlouho a protože člověk je tvor učenlivý, lépe jsem vybíral/a a nelituji.
20 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 10 čtenářů.

Očekávání vděku a ovací za to, co pro rodinu dělám, to se nenosí. Dolování vlastností z partnera, které tam nikdy nebyly, bývá unavující. Nikdy mě nepochválí, jsem pro něj samozřejmost. Nikam nejezdíme, jen sedíme doma. Na to si přece nejde zvyknout!

Proč se ženy stále tak snaží? Nemyslím teď tu finanční odměnu z kasičky televizní produkce za předvedení svého soukromí národu. Věřím, že aktérům jde o více a opravdu hledají prince na bílém koni nebo Popelku, která ztratila střevíček. A ta ostuda je daň.

Přemýšlím, proč muži nepátrají po uspokojivějším vztahu. Je to však možná jednoduché jako facka: muži jsou mnohem tolerantnější a méně nároční. Když už dojde na krizi, většinou to vyřeší výměna kajuty.

Krása život nespasí

Myslím, že naprostá většina z nás vstupuje do manželství a vztahů absolutně prosta základních hodnot a potřebných informací. Těmi bych obohatil naši základní školní výuku. Většina z nás nemá to štěstí, aby mu rozumy předaly rodiče či někdo blízký. Navíc v dospívajícím věku nás zajímá maximálně názor kamarádky nebo kamarádů.

Nejsem si jistý, zda se výuka posunula. Moje základka mě do rodinného života naučila, jak umíchat pomazánku, jak zasadit kytku nebo vyrobit krabičku z plechu. V tanečních pak kromě skromné etikety při tanci už nic.

A hurá do života, pravidlo číslo jedna, musí se mi líbit. Jiné jsem to v 16-ti neměl. Je to zoufale málo. Teprve po opuštění mé bubliny jsem dokázal vidět, jak jsem marně doloval, co mi ve vztahu chybělo.

Věřím, že současná mládež už má více sebevědomí. Hodnotami si nejsem tak jistý. Rozhodně všem doporučuji znát svoji hodnotu a vědět, co od vztahu očekávám a mít také připravenou nějakou nabídku. Ať nemusíte měnit manželky ani kajuty.

Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDm%C4%9Bna_man%C5%BEelek

https://www.novinky.cz/clanek/kultura-televizni-vymena-manzelek-se-blizi-k-plnoletosti-zvysuje-odmenu-pro-ucinkujici-40438710

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz