Hlavní obsah
Nakupování

UPS - želví tempo a hroší kůže

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ilustrační foto Pixabay

Od doby, co existuje Zásilkovna, používám přepravní či kurýrní služby po velmi mnoha negativních zkušenostech jen zřídka. Bohužel někdy ale prodejce jinou možnost nenabízí, což se týká i renomované firmy Calvin Klein.

Článek

Ta pro doručení zvolila z mého hlediska hrozně nešťastně firmu UPS. Ta mě překvapila už úvodním emailem, kdy mě informovala o doručení v pondělí 24. 6. bez obvyklého sdělení o přibližné době, jak bývá obvykle dobrým zvykem.

Možná čekala, že jako kdysi u České pošty budu celý den toužebně očekávat, až se s balíkem dostaví. Místo toho mi ovšem přišel další mail, kde jsem byl informován o mnou chybně zadané špatné adrese s tím, že se mi ozvou pro upřesnění.

Adresa ovšem byla napsaná správně, jen z ní doručovatel zřejmě usoudil, že číslo 1952 nebude odpovídat těm, co se používají v centru Prahy, aniž si uvědomil nebo alespoň zkontroloval, že šlo o číslo popisné a až za ním je orientační /12/ a asi pro jistotu do ulice Ke Karlovu vůbec nedojel, jinak by to musel zjistit.

Proč nezavolal, když měl číslo, jsem se dozvěděl až ve čtvrtek, kdy jsem si na zásilku vzpomněl a urgoval její doručení. (To, že se mi ozvou pro upřesnění adresy zřejmě nebylo myšleno vážně.) Bylo mi sděleno operátorkou, že doručovatelé volat nemusí. Bez nějaké omluvy mi byl den doručení změněn na dnešek.

Předpokládal jsem - ovšemže mylně - že někomu dojde, o jaký den se jedná, že pátek, začátek prázdnin je všude ve znamení odjezdu a dostaví se v dopoledních hodinách či po obědě. Další omyl, pro jistotu nepřijel vůbec. Možná pro změnu nemohl najít ulici.

Zdroj: https://www.ups.com/cz/cs/Home.page

mailová a telefonická komunikace

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz