Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Flirt je příroda a začátek všeho možného

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

„Amerika se již stala zemí úplně zledovatělou, všechno je tam zmražené. Když chcete něco jíst, musíte to předem rozmrazit. I ženy jsou tam stejné - musíte je rozmrazit aspoň den před zamýšleným flirtem.“ - Alain Delon.

Článek

Flirt je pohled z okna na západ slunce, ale bez západu slunce. Flirt je forma konverzace. Řeč těla. Flirt je příroda

Nemusí mít erotický podtext. Ale může…

Kontakt očí, letmý úsměv, řeč těla, a co potom? Potom cokoliv, flirt je začátek všeho možného. A to nejen partnerských vztahů, ale třeba i ukázka míry sebevědomí, sociální inteligence, empatie… Je to zpětná vazba. Tajemství. Výzva.


Něco vám povím. Někdy jsou ty dny takové dost fádní. Smutné. Stejné. A tak ten flirt prostě potřebujme, pokud nechceme zamrzat jako v Americe.

Třeba jako já včera.

Usnula jsem na gauči s prsty od arašídů, které jsem nechala zabořené v sáčku od křupek, u filmu s laciným humorem. Asi kolem druhé ranní se celá rozlámaná přesunula do postele. Cestou jsem vysvobodila svoje přiškrcené tělo z oblečení a odlíčila si oči. Ráno jsem vstala a bylo to nic moc. Oči opuchlé. Tělo bolavé. A potom se to jen nabaluje. Dítě nechce z postele, natož do školky, nechce chleba, ale rohlík, marmeláda je moc kyselá… tak vedeme nekonečné vyčerpávající diskuse.

Vypadá to na pěkně zkažené ráno.

Po práci se těším na odpočinek. A co myslíte? Nepřichází. Dítě zase nespolupracuje, chce si vzít domů obrázek ze školky, ale nejde to, je to společná práce. Vedeme další diskuse, hledám kompromis, alternativu. Marně, odcházíme se vzdorovitým křikem. Už pět minut mám být někde jinde a rozsvítí se mi kontrolka - dojezd 50 Km! Omlouvám se, nestíhám… 

Vypadá to na pěkně zkažený celý den.

A pak potkám na benzince toho sympaťáka, kterého jsem si tam všimla už několikrát. Usměje se. Úsměv mu oplatím a když se na několik vteřin potkáme pohledy, jak kdyby se najednou všechno smazalo. Rozmrzám.

Den blbec skončil.

„Mami, já se počůral.“ 

Ach. Díky synku!

Mimochodem, někde jsem četla, že většina mužů neumí poznat signály od žen. Prý nerozeznají flirt, ale teprve, až žena znejistí a myslí si že udělala chybu a je tak trochu neohrabaná, tak si muž všimne jejího zájmu.

Tak, a teď přemýšlím, jak moc neohrabaná jsem byla dnes na benzince…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz