Hlavní obsah
Rodina a děti

Exmanželka mého partnera chce, abychom na dovolenou vzali i děti, které má s novým mužem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik (premium license)

Když si Andrea B. (34) našla nového partnera Mirka (48), věděla, že má děti. Se svou exmanželkou měl vždy dobré vztahy a na všem se dokázali domluvit. Až do chvíle, kdy si pořídila děti s novým partnerem.

Článek

Mirkova bývalá žena Jitka byla vcelku fajn ženská. Manželství se jim rozpadlo mnoho let předtím, než jsem se s Mirkem seznámila já. Neshody mezi námi snad nikdy nebyly, ona se zamilovala do svého Michala, rok na to si ho vzala a brzy se jim narodila dvojčata.

Naše první společná dovolená

S Mirkem ale už dvě děti měli - Elišku a Maxe. Chodili oba už do školy, byli moc fajn a měla jsem je ráda. Vlastně si myslím, že jsme si k sobě vážně našli super vztah. Já jsem po dětech začala toužit až v poslední době, zatím ale žádné nemáme. I když je u nás doma neustále plno, protože Elinka s Maxem jsou nejen ve střídavé péči, občas zaskočí i na zmrzku nebo klidně oběd. A funguje to tak velmi dobře.

Je pravda, že s Jitkou jsou u moře třikrát ročně minimálně. Našla si fajn chlapa, který umí vydělat peníze. My jsme se měli s Mirkem o dost jinak, ale nikdy nám to nevadilo. Já jsem dělala za pokladnou v místním obchodě, Mirek pracoval jako řidič a vozil balíky. Obyčejný život, ale byl plný radosti. Na první dovolenou jsme tak našetřili vlastně nedávno a trvalo nám to tři roky. Nemáme tolik kde brát.

Kolik dětí pojede?

Přišlo nám samozřejmé, že když pojedeme na dovolenou, pojedou s námi i děti. Tedy ty Mirka, nikoliv i dvojčata. Ale Jitka to viděla jinak. „Děti jsou na sebe zvyklé, to nemůžete vzít jen Elišku a Maxe. Musíte všechny,“ předhodila nám i své tříleté ratolesti s dodatkem, že dvojčatům dovolenou samozřejmě s Michalem zaplatí. „Jitko neblázni, čtyři děti? Já se o tak malé děti snad ani starat neumím, vždyť svoje nemám,“ zůstala jsem jako opařená.

„Hele, na tom není nic těžkýho a Mirek ti pomůže. Vždyť už dvě vychoval,“ usmála se. Tím naše diskuze ten den skončila, ona ale stále trvá na tom, že pojedou všechny děti. Copak já mám povinnost starat se o malé děti, které ani nemají s Mirkem nic společného? Bojím se, až začneme něco na léto hledat, že z toho budou ještě velké neshody…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Andreou B.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Exmanželka

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz