Hlavní obsah
Lidé a společnost

Herečka ze ZOO se pokusila o sebevraždu. Na dno ji dostalo obvinění z prostituce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: se souhlasem FTV Prima

Oblíbená herečka Lucie Šteflová ze seriálu ZOO přiznala, že se před osmi lety pokusila o sebevraždu. Bylo za tím obvinění, že si kdysi přivydělávala jako prostitutka. Kvůli tomu se prý dokonce dodnes soudí.

Článek

Mediální lynč byl tehdy tak šílený, že dostal Lucii Šteflovou, která si zahrála v ZOO přítelkyni Marka Němce, na úplné dno. Upadla do depresí a sáhla si na život.

Byl to zkrat, říká

Trvalo přitom dlouho, než vůbec našla znovu vůli žít a zase se smát. „Bylo toho na mě hodně, bylo mi dvacet. Nestydím se za to. Beru to jako svůj osobní zkrat,“ řekla o pokusu vzít si život. Její sdílení tak může pomoci lidem, kteří jsou ve stejné situaci nebo bojují se špatným psychickým stavem. Věří, že upřímnost má smysl.

„Byla jsem pět dní v RIAPS, což je centrum krizové intervence a je to také úžasná společnost. Hrozně mi to pomohlo. I těch pět dní mi vlastně stačilo. Byla jsem tam bez telefonu, mimo svoji komfortní zónu. Mluvilo se o věcech do hloubky. Byly tam skupinové i individuální terapie. Dalo mi to hrozně moc do života, jak na některé věci pohlížet a neřešit, co si kdo myslí,“ dodala herečka.

Dnes už září štěstím

Muže měla podle svých slov vždy ráda, nikdy ne však za peníze. Slušná holka to ale nikdy nebyla. Obvinění z prostituce se snažila bránit, podle ní to bylo nafouknuté. Dokonce by se to mělo řešit dodnes také soudně.

Šteflová má ale sama už úplně jiný život. Je maminkou holčičky, která chodí do první třídy, a také je zasnoubená. Jejím vyvoleným se stal hasič, se kterým se na veřejnosti příliš neukazuje.

Zdroj: zena.aktualne.cz, super.cz, FTV Prima

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Lucie Šteflová
Marek Němec

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz