Hlavní obsah
Umění a zábava

Langmajer se pokusil o sebevraždu, z kolejí ho před lety vytáhnul kamarád

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Na televizních obrazovkách je to obvykle usměvavý dobrák, kterého nic nerozhází. Ve skutečnosti je ale herec Lukáš Langmajer citlivá duše. Prošel si náročným obdobím, a dokonce chtěl v jednu chvíli skoncovat se životem.

Článek

Stejně jako jeho starší bratr Jiří, i Lukáš se ve svém životě potýkal s depresemi a alkoholem. A to dokonce tak, že chtěl v jednu chvíli skoncovat se životem.

Nakonec skočil pod vlak

Tipovali byste, že představitele faráře Šoustala z Babovřesků nebo hodného Vildy ze Slunečné stál alkohol málem manželství, kariéru i život? „Moc už nepiju. Kdybych chlastal dál, Lucinka by ode mě odešla. Neumím pít, utápěl jsem se v depresích, s kterými jsem neuměl pracovat. Nevěděl jsem, co pořádně chci,“ řekl před pár lety v rozhovoru pro Extra.cz.

„Několikrát jsem chtěl spáchat sebevraždu. Utápěl jsem se. Skočil jsem pod vlak, tam odtamtud mě vytáhl kamarád, který nedávno umřel na rakovinu. V tu chvíli jsem si řekl, že je konec. Nastoupil jsem totální askezi a začal jsem se léčit. Šlo mi o to, že bych vedle sebe fakt už nikoho neměl. Zůstal bych sám a nejspíš bych se upil. Jednou by se mi povedlo se zabít,“ byl ve sdílený svých zkušeností velmi otevřený.

Domov našel v domě, který dřív býval chalupa

„Nevěděl jsem, co pořádně chci. Přišel jsem si jako strašně velkolepý umělec, jako Kurt Cobain,“ dodal. Dnes už byste u něj ale smutnou tvář nehledali. Své soukromí si pečlivě střeží, s rodinou ale žijí v malém rodinném domku ve Středočeském kraji. Dům byl původně chalupa a Langmajer mu zachoval nádech domova, pohody i klidu.

Je známý také svou vášní pro rallye závody, v nichž projevuje velký talent. A zdá se, že i s manželkou mu to perfektně klape!

Zdroj: extra.cz, expres.cz, Instagram, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Lukáš Langmajer

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz