Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Když jsem otěhotněla, můj milostný život šel do kopru. Nejdřív byl problém dítě, pak kila navíc

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když se Kateřina (24) dozvěděla, že bude mladou maminkou, byla nadšená. Školu měla hotovou, od rodičů dostala menší byt. Nic jí nechybělo. Jenže partnera si k tomu vybrala s růžovými brýlemi na očích.

Článek

Musím říct, že Petr nikdy nebyl typ chlapa, který by urážel ženu. Proto, když jsem otěhotněla, překvapily mě jeho reakce. Najednou byl vše problém, vše bylo nechutné nebo jsem se o tom neměla bavit. Došlo mi, že tělesné změny ho na mně odpuzují. A bolelo to.

Odmítal mě

Přitom jsem nepřibírala ze začátku tolik. A abych byla upřímná, horoucně jsem toužila po milování s ním. Jenže kolem čtvrtého měsíce se začal vymlouvat, že mu vadí dítě v bříšku. „To je jako sex ve třech, proboha,“ pronesl tehdy a já jsem nevěřila, co to slyším.

Chyběl mi. A tak jsem si říkala, že když přečkám dalšího půl roku, tak po narození syna bude vše lepší. Jenže na konci těhotenství jsem začala hodně přibírat, byla jsem nateklá, protivná. Padaly mi vlasy, dělo se mi vše, co si jen dokážete představit, že může těhotenství udělat s ženským tělem.

Vyslechla jsem si spoustu poznámek

V porodnici jsem nechala sotva pár kilo a domů jsem se vrátila tak, jak jsem vlastně odešla - asi o 30 kilo těžší než předtím. A Petr mi to dával dost najevo. Občas podotknul, že mám zvláštní prsa, pak komentoval, že „co na mě všechno zůstalo“.

Do teď o mě nejeví zájem a synovi už jsou dva roky. Bojím se, že má někde milenku. Chtěla bych ta kila shodit, ale na to prostě není čas. S domácností, zahradou a péčí o dítě si sotva stíhám umýt hlavu…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Kateřinou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz