Článek
Co se v obchodním domě stalo? O nově otevřeném dětském prostoru Lvíčkov se v poslední době diskutuje mezi rodiči takřka každý den. A zdá se, že si nedělá moc dobrou reklamu!
Dělá marketingový tým chyby?
Nejdřív Lvíčkov tajil své ceny a jejich oznámení avizoval jako velkou událost. Když ale došlo na odhalení, rodiče byli zklamaní. Ne, že by snad vstupné bylo tak vysoké, i když pro rodiny s více dětmi je 450 Kč za den až příliš. Na Prahu to ale nejsou ceny neobvyklé.
Rodiče nepotěšilo, že dům nenabízí žádnou variantu - dopolední, odpolední, celodenní. Pro maminky, které by tak prostor volily například na dopolední hru v případě deštivých dní, to nepřipadá v úvahu.
Uzavřená terasa
Zdá se, že ani na venkovní prostor nebude připadat v úvahu. První den, kdy se Lvíčkov otevřel, a to až ve čtvrtek po původně zamýšleném pondělí, se uzavírá venkovní část. „Venkovní terasa našeho Lvíčkova bude teď na nějakou dobu zavřená. Ale nezoufejte! Abychom vám to vynahradili, každá maminka od nás dostane speciální nabitou kartu na 16 kreditů (cca. 200 Kč) na naše další placené zábavní atrakce! Děkujeme za pochopení a těšíme se na vás a vaše malé lvíčky!“ objevilo se dnes na jejich Instagramu.
Rodiče tak zjistili, že nezaplatí jen 450 Kč za vstup, ale čekají je další scény při placených atrakcích, které nebudou chtít platit stále dokola a dokola, navíc není jisté, zda za plné vstupné dostanou vůbec otevřený celý prostor. Do učebnic marketingu by tohle patřilo určitě do kapitoly s názvem „Jak to nedělat“.
Zda si Lvíčkov nakonec svůj kousek slávy najde, na to si zřejmě budeme ještě chvíli počkat. Dost pravděpodobně tím návštěvnost bude trpět teď i v budoucnu. Nejistota totiž v zákazníkovi automaticky vytváří odstup a odpor, přičemž otevření Lvíčkova je nejistot plné. Co se děje v zákulisí, to se můžeme jen domnívat.