Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Mám dítě se starším partnerem. Nenapadlo mě, co budu muset řešit, říká Karla (35)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Láska jako z románu, taková byla ta Karly a Pavla. Muž, o 27 let starší, byl pyšný, že má vedle sebe mladou a krásnou ženu, ona zase nepohrdla tím, že ji perfektně zajistil. Když zatoužila po dětech, nebránil se.

Článek

Euforie z nové rodiny nám vydržela několik let a bylo to skvělé. Užívali jsme si, cestovali. Pavel stále setrvával ve vedení firmy, a malá dcerka ho udržovala mladého. Vždy si dělal legraci, že je to takový Petr Janda, s malým dítětem jen mládne. Nějaký čas mi to přišlo vtipné.

Najednou přišla změna

Jenže za pár let najednou ztratil radost ze života, nic ho nebavilo. Odpoledne ven už s námi nešel, večer byl rozčílený, když ho dcera budila a nechtěla spát. Na dovolené se mu nechtělo a začal často mluvit o smrti.

Bylo to otravný, nevěděla jsem co se děje. Začala jsem toužit po muži, který bude plný energie a dá mi pocit, že zase žiju. Neuměla jsem se smířit s tím, že se tolik změnilo, že on je ten důchodce, kterého přestal bavit svět a já mám doma dítě, které nechodí ani na střední. Ani na druhý stupeň.

Čeká mě Sophiina volba?

Nenapadlo mě, že něco takového budu muset řešit. Pořád jsem doufala, že to vlastně bude napořád skvělé. Bude snad znít absurdně, když řeknu, že mě vlastně ani nenapadlo, že se naše cesty jednou rozdělí?

Najednou mám vedle sebe muže, kterého už nebaví život a na malé dítě nemá energii. Jako by se všechno změnilo - všude vidím jen šeď. Co mám dělat, mám ho opustit? A bude to dobrá volba? Zůstane úplně sám a já si to budu vyčítat? Mám pocit, že už si nemáme co nabídnout…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Karlou J.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz