Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nelíbí se mi, co dělá partner na sociálních sítích. On to ale za nevěru nepovažuje, říká Dita (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Realitní makléřka Dita měla po svém boku muže, se kterým ji bylo opravdu dobře. A snad právě proto nechtěla více zkoumat, co se skrývá pod pokličkou. Jenže někdy se tomu neubránila. S Petrem na to ale měli každý jiný názor.

Článek

Petr se vždy otočil za každou sukní. Když to dělat přestal, myslela jsem, že mu konečně došlo, že mi to vadí. Ale bylo to jinak. Svou pozornost vůči dalším ženám totiž přesunul na sociální sítě, kde jsem to neměla na očích.

Nemohla jsem uvěřit vlastním očím

Čas od času jsem ale zahlédla, kterým holkám „lajkuje“ fotky, později jsem se dozvěděla, že si s nimi i píše. A byly to vážně sexy zprávy! Plné srdíček, obdivu nad polonahými fotkami, dokonce mu i pár fotek ve zprávách přistálo.

Když jsem to viděla poprvé, zvednul se mi žaludek. Tohle je chlap, kterému jsem věřila? Okamžitě jsem na něj zaútočila a chtěla jsem vědět, co to má znamenat. Ale víte co? Jemu to zkrátka nepřišlo divné. Prostě si jenom psal, a proč by nemohl. Co za tím vidím, ptal se dotčeně.

Nedá si říct

On to ale dělá dál. Slíbil, že toho nechá, ale zřejmě to neumí. Nemůžeme se shodnout na tom, zda takové dopisování na sociálních sítích je nevěra nebo není. Podle mě je, protože zrazujete důvěru toho druhého člověka. A jak se mi ty holky asi smějí, kterým Petr píše? Co si tím vlastně dokazuje?

Nevím, jestli tohle dám, jestli by nebylo lepší odejít. Všeho nechat a zmizet někam pryč. Třeba potkám muže, pro kterého budu opravdu jediná…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Ditou H.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz