Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel pracuje tolik, že nemá čas ani na dovolenou. Navrhnul mi absurdní řešení, říká Soňa (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Ještě nedávno si Soňa myslela, že mají s Richardem ideální manželství. On hodně pracoval, ona se díky tomu měla dobře, stavěli dům. Jenže na zábavu neměl Richard čas. To Soňu rozčilovalo. Ale manžel přišel s řešením…

Článek

Myslela jsem si, že máme ideální manželství, protože Ríša dře do posledních sil a já se mám díky tomu dobře. Tak mi to dávala do hlavy máma, chlap musí vydělávat a ženská pečuje o domov. Po pár letech jsme se také s manželem dohodli, že zůstanu doma a o vše se postarám, neměl na mě čas.

Toužila jsem po romantické dovolené

Děti jsme taky ještě neměli, to je další věc, která zkrátka nezapadá do jeho nabitého programu. Na tom jsem ale netrvala, vlastně by mi život bez dětí ani nevadil. Mám čtyři sourozence, a tak je vždy kolem mě ratolestí až dost.

Když jsem ale nedávno trvala na tom, že najdeme nějakou krásnou dovolenou pro oba, Ríša byl najednou vzteklý jako nikdy. Co si prý myslím, na takové hovadiny on nemá čas. Skončila jsem v slzách, bylo mi to líto.

Možná ho vezmu za slovo

Za pár dní ale přišel Ríša s překvapivým návrhem. Když prý chci pořád někam létat a nemám kamarádku, která by se mnou takhle cestovala, můžu si najít milence. Jemu by to prý nevadilo, měl to takhle i s bývalou partnerkou. Zatímco ona byla prý spokojená a ráda se pak vracela domů, on měl čas na svou práci.

Musím říct, že o tom opravdu uvažuju, protože samota už mě nebaví. Na druhou stranu se mi vlastně nechce vzdávat života, který s ním mám. Proč nevyužít takové nabídky. Co by za ni někteří dali!

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Soňou E.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz