Hlavní obsah

Manžel si našel milenku a čekal, že budu vyvádět. Navrhla jsem netradiční řešení

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když Klára D. (32) odhalila, že má její manžel Marek (39) milenku, měla chuť rozbít celý dům. Nakonec to ale vzala za jiný konec. Netradiční řešení se nakonec ukázalo jako nejlepší možné!

Článek

Pamatuju si na ten moment, jako by to bylo včera. Marek nechal na stole položený telefon, jako zázrakem odemčený. Jelikož už jsem měla nějaký ten čas podezření, že ke mně není úplně upřímný. A vlastně jsem objevila to, co jsem hledala. Tak už to bývá.

Zvláštní rozhovor

Když jsem na Marka uhodila, reagoval velmi zvláštně. Říkal, že se mu ulevilo, konečně to prý vím. Miluje nás obě, neví, pro kterou se má rozhodnout. Chvíli mi přišlo, že si ze mě musí dělat legraci.

Pak si pamatuju, jak na něj křičím, že pokud si nemůže vybrat, ať nás má tedy obě. A jemu to najednou přišlo jako skvělý nápad. Proklínala jsem se, že jsem to řekla.

Najednou s námi bydlel další člověk

Dobu, kdy se tohle řešilo, mám v mlze. Najednou s námi bydlela Beáta (32), o které jsem zanedlouho zjistila, že je naprosto skvělá. Má svůj pokoj, máme velký dům a děti jsme nikdy neměli.

Čas od času si užijeme něco milého ve třech, pak se jdou s manželem pobavit sami. Někdy vyrazím s manželem já. Vlastně jsem zjistila, že mi to vyhovuje, protože mám najednou spoustu času na sebe. Věci, které já jsem s Markem dělat nechtěla - cestování za exotikou, hory a lyže, spaní pod širákem. Z toho všeho je nadšená a absolvuje to s ním. Možná, že to nakonec dopadlo nejlépe jak mohlo.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Klárou D., Tábor

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz