Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželovi toleruji milenky. Musí však dodržet pravidla

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když potkala Eva svého Lukáše, nevěřila, jaké má štěstí. Místní krasavec se jí líbil už na střední škole. Svoje libůstky si však tehdy ještě nechával mladý muž pro sebe.

Článek

Můj Lukáš je úspěšný podnikatel, za kterým se ženy otáčí. Nebudu lhát, imponuje mi to. Přesně ví, kam život směřuje a co by chtěl dokázat. Tehdy mě ale nenapadlo, že svou úspěšnou životní cestu touží sdílet také s jinými ženami.

On to zkrátka umí

Luky je takový ten muž, který vás prostě ohromí. Je to gentleman, obdarovává vás krásnými dárky a navíc umí naslouchat. Asi se není čemu divit, že na něj tolik žen slyší. Ale já jsem si myslela, že má oči jen pro mě.

Od chvíle, co jsme se znali, si žil na vysoké noze. A s ním jsem tu možnost získala také. Vyhovovalo mi to. Měla jsem drahé auto, brzy jsme koupili dům. Skončila jsem jako žena v domácnosti, děti zatím nemáme. Říká, že je rád, že mám čas na sebe. A má pravdu. Jenže…

Potřebuje milenky?

Poprvé jsem mu přišla na milenku, když měl jet s přáteli na vodu. Tehdy mi často prostřednictvím navigace sdílel svou cestu, třeba abych věděla, že domů dorazil v pořádku. když mi pípla zpráva, divila jsem se, proč mi to posílá. Jenže tehdy byl podle mapy v Ostravě - a mě řekl, že bude v Českém Krumlově.

„Jaká je voda?“ napsala jsem mu zprávu a Lukáš ihned věděl, o čem mluvím. Volal mi a skoro šeptal. Neví, co mi má říct, opakoval stále. Chtěl mi o Kláře říct už dávno. Tehdy jsem myslela, že je to konec našeho manželství.

Přiznal se, že bez dalších žen neumí žít

Řekl, že si promluvíme, až přijede, že je v Ostravě na obchodním jednání. Tu zprávu s navigací prý poslal omylem, byl tak zvyklý. Někam odjížděl, a dal odeslat automaticky. Těch několik dalších dnů bylo pro mě jako peklo.

Když přijel, vysvětlil mi, že mě miluje, chce zůstat se mnou, ale nedokáže se vzdát dalších žen. Trvalo to měsíce výčitek, slz a hádek, než jsem se vzdala boje s větrnými mlýny a přijala to. Rozvod nechci, protože máme jinak skvělé manželství.

Vytvořila jsem ale pravidlo. Když odjíždí za milenkou, chci to vědět. Nechci, aby financoval cokoliv pro ně z našeho společného účtu, kam každý měsíc posíláme část svých příjmů. Zároveň chci být pro něj vždy prioritou. Předpokládám, že pokud s nimi má sex (což se nikdy neptám), dělá to vždy s ochranou. Překvapilo mě, jak tento model funguje pro mě. Dny, kdy je pryč, si užívám, a když se vrátí, o ničem nemluví. Otázkou je, jak to bude fungovat, až budeme mít rodinu. Děti už bych si opravdu přála…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Evou P.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz