Hlavní obsah
Lidé a společnost

Monika (32) v slzách: Manžel se zbláznil, věří horoskopům víc než mně. Spějeme k rozvodu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Zpočátku se to Monice zdálo roztomilé. Když potkala Roberta, miloval horoskopy. Hned se jí ptal, co je za znamení, analyzoval, jestli k sobě pasují. Která žena by si o tom ráda nepovídala? Jenže zdánlivě nevinná zábava se zvrtla.

Článek

Robert byl skvělý týpek, kterého chtěla každá v okolí. On se zamiloval do mě, byla jsem pyšná. Perfektně rozuměl znamením zvěrokruhu, znal všechny charakteristiky. Několik let jsem to ignorovala, vlastně to bylo roztomilé.

Zdálo se, že se úplně zbláznil

Došli jsme k oltáři, cestovali jsme. Měli jsme se krásně. Jenže celou tu dobu nás doprovázela „astrologická mánie“. Zvykla jsem si a našla jsem si v něm skvělého milence i nejlepšího kamaráda. Když ale přišla řeč na děti, Robert se úplně zbláznil!

Chtěla jsem, abychom se konečně pokoušeli o dítě a on najednou říkal: „Teď ne, teď by to mohl být Kozoroh. No, teď už vůbec ne, to by mohl být Býk.“ Tohle mu vydrželo rok a mně docházela trpělivost.

Přišel s rozvodovými papíry

Táhlo mi tehdy na třicet a byla jsem smutná, že ještě žádné dítě nemám, natož, aby jsem byla těhotná. Nechávala jsem ale Robertovi prostor. Občas jsem ho ujišťovala, že jde hlavně o to, že to dítě bude naše společné, že bude mít mnoho z nás. Nepomohlo to. Horoskopům věřil víc.

Je to jen pár dní, co přišel s tím, že se chce rozvést. Zůstala jsem úplně v šoku, protože to je to poslední, co by mě v souvislosti s naším vztahem napadlo. Robert mi vysvětlil, že nemůže najít žádné znamení, ve kterém by chtěl mít dítě. Ale ví, že já po dětech toužím, a tak by bylo od něj sobecké, aby se mnou zůstával. Nechápala jsem, že něco takového vůbec řekl. Jenže se zdá, že si na tom trvá. Vůbec nevím, co mám dělat, jinak je to báječný muž…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Monikou N.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz