Hlavní obsah
Lidé a společnost

Monika Marešová ponížila své fanoušky na Instagramu. Váš názor nikoho nezajímá, vzkázala jim

Foto: Nextfoto / placená licence

O údajné milence moderátora Leoše Mareše už se toho napsalo mnoho. Začala se totiž řešit ve chvíli, kdy zmizel z Instagramu. „Dali jste mu za vyučenou s tím Jesusem, on se urazil. Takže zaprvé, byl zhrzený a ublížený,“ překvapila jeho manželka.

Článek

Zvěsti o tom, že manželství Leoše a Moniky Marešových míří ke konci, ani jeden z nich nepotvrdil. A je dost možné, že se doma společně bulvárním drbům akorát tak smějí. Co však fanouškům dlouho nedalo spát, je fakt, že Leoš zmizel z Instagramu.

Přitom jeho sociální sítě bývaly ty nejsilnější u nás, každý firma by si mohla přát, aby pro ně dělal reklamu. Navíc si tam bezpochyby přišel na pěknou sumu peněz. Několikrát se psalo, že si za reklamu říká statisícové částky.

Ostrá reakce Moniky

Nehledě na řeči, zda má či nemá Leoš milenku, fanoušci začali pátrat, proč se Leoš odmlčel. Stalo se tak po koncertě Jesus Christ Superstar v O2 areně, který čelil ostré kritice. Monika, jak je v perexu zmíněno, prozradila, že to Leoš nesl velmi těžce. Pak ale přidala ostrá slova směrem k fanouškům.

„Hlavně ať mi už lidi nepíšou: ‚Vyřiďte Leošovi, ať se nám vrátí…!‘ Prosím vás, váš názor nikoho nezajímá,“ řekla během Ranní show na Evropě 2. Zřejmě tak Monika zapomněla, jak funguje instagramový byznys.

Opravdu nezajímá?

Leoš Mareš totiž patřil jeden čas k nejvýdělečnějším influencerům u nás. A aby mohl influencer marketing dělat, pochopitelně své fanoušky potřebuje. Stejně tak Monika. Ta sice není tak docela reklamním profilem, čas od času se ale na jejích sítích nějaká ta reklama objeví. A firmy jí pak platí za to, že má vliv a doporučí jejich produkt fanouškům. Ty pak jejímu doporučení uvěří, koupí si ho - a Monika buď dostane domluvenou částku za reklamu, nebo třeba provize z prodeje. I to se u influencer marketingu dělá. Krásně to můžeme vidět u tvůrců, kteří propagují nějaký svůj kód se slevou. Často tak firma může jednoduše kontrolovat, kolik prodejů získala od konkrétního influencera.

Věta, že názor fanouška nikoho nezajímá, je tak od Moniky trochu mimo. Kdyby je neměla, žádnou reklamu by nezískala. A budí to tak trochu pocit, že jí vlastně o příznivce až zas tolik nejde. Nebylo by na tom nic divného, slavnou se stala až po boku svého manžela a možná jí není velká pozornost, která je na něj roky upírána, příjemná. Ale to by se jistě dalo vyřešit trochu slušněji než shodit fanoušky, které jejího muže celá život živí.

Ať už dělá koncert, moderuje Ranní show nebo dělá nějakou reklamu. Možná, že alespoň Leoše tak jeho příznivci trochu zajímají… Doufejme!

Zdroj: denik.cz, Instagram, Forbes, prozeny.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz