Hlavní obsah
Lidé a společnost

Muži mi platí za společnost. Musím ale plnit jejich rozkazy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když Klaudie přemýšlela o své budoucnosti a o tom, co z ní skutečně bude, nikdy by ji nenapadlo, že se stane dobře placenou společnicí. Ale práce v továrně od osmi do pěti ji nikdy nelákala.

Článek

Vždy jsem toužila po obdivu a bohatství. Osud mě nakonec zavedl ke kariéře „holky na telefonu“. Když přišla nabídka, nebránila jsem se jí. Rozhodně to nebylo z nouze. Byla jsem prostě zvědavá.

Ve vztahu jako první uvadá komunikace

Věřte nebo ne, ale mnoho mužů je ochotných zaplatit za to, aby si s někým jen tak popovídali. Většinou chtějí jen vyjádřit, že jim jejich partnerka nerozumí, a ve svém domácím vztahu se necítí dobře. Komunikace totiž uvadá ve vztahu nejdříve, a s tím jde ruku v ruce i intimita. Byli byste překvapení, ale většina mužů si stěžuje, že s nimi partnerka nemluví a nezajímá se o ně, ne, že s nimi nespí. Ačkoliv my ženy si často myslíme, že muži podvádí kvůli vzhledu nebo vášnivým chvilkám.

Myslím, že jako lidem je nám přirozené uspokojovat sexuální chtíč, protože ten se o to „tak trochu přihlásí sám“. Kdežto s někým mluvit, to už vyžaduje naši vnitřní iniciativu. A ta zkrátka chybí, když vztah neklape. A pak jsem tu já.

Všichni přeci toužíme po komplimentech

O této možnosti mi pověděla kamarádka, která se v tomto odvětví už dobře vyznala. Ona sama pracuje jako luxusní společnice při zahraničních událostech nebo na dovolených bohatých mužů a nouzi o peníze rozhodně nemá. Dokonce své postřehy často sdílí na Instagramu, a tam sklízí velký úspěch. Lidé takové povolání odsuzují, ale vlastně je to zajímá.

Zaujalo mě to také. Nicméně, představa sdílení postele s někým nebo snad milostných hrátek? To mě děsilo. Má kamarádka mi ale řekla, že to můžu dělat trochu jinak. Vytvořila jsem si klientelu, která se touží věnovat navazování románků po telefonu. Chtějí si zkrátka s někým psát. A to nejlépe celý den.

Muži touží po komplimentech, po někom, s kým si mohou povídat. Chtějí někoho, kdo jim popřeje dobré ráno nebo jim pošle pikantní fotku jen pro ně. Pro ně je to zábava, dobrodružství, zakázané ovoce. To právě dělám já. Nyní mám každý den pět mužů, se kterými intenzivně komunikuju přes telefon. Nikdy jsem je neviděla osobně a k ničemu fyzickému nedošlo. Platí mi ale pohádkově.

Pro jednoho mám slabost

S jedním z klientů to ale zašlo tak daleko, že mu čas od času posílám i nějaká pikantní videa, když mám volnou chvilku. Mám ho ráda, ale nic víc. Když se nahrávám, vždycky dbám na to, aby nebyla vidět moje tvář, takže to nikdy nemůže použít proti mě. Není to ale vždy, protože k tomuhle krásnému přivýdělku pracuju denně v kanceláři jako marketingový manažer pro německý korporát.

Muži, se kterými si píšu, jsou většinou dominantní. Jednou mi na účet přistálo dvacet tisíc s tím, že si mám okamžitě koupit určitou kabelku. Musela jsem se vydat do Pařížské ulice v Praze, koupit si ji a pak se s ní vyfotit. Neposlechnout by znamenalo případný trest. Ale je to zábava! Už jsem si takhle vydělala slušný balík, není to vůbec špatná práce. Snad si brzo vydělám i na dům!

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Klaudií M.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz