Hlavní obsah

Najala jsem mladou chůvu, abych mohla trochu žít. Ta chyba mě stála rodinu, říká Alex (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Alex C. (24) byla mladá máma a také podnikatelka, která potřebovala pomoct s dětmi. Měla dvě, malé a blízko sobě. Někdy si chtěla jen zajít na nehty, někdy zase potřebovala na obchodní schůzku. A tak došlo na chůvu.

Článek

Když jsem k nám najala Kristýnu, chtěla jsem, aby mi byla věkově blízko, abychom si rozuměla. Měla jsem velkou zálibu v respektující výchově, bavilo mě studovat, jak k dětem přistupovat za pomocí nových výzkumů. Byl to takový můj koníček. A předpokládala jsem, že když si budeme věkově blízko, mohly bychom si v tomhle rozumět.

Partnerovi se chůva nezdála

Jestli doufáte v příběh, že se do ní můj partner zamiloval a odešel od nás, tak vás zklamu. Ten se na ni ani nepodíval, měl moc práce. Bylo vlastně štěstí, když si všimnul, že jsme doma my. Přesto nevydělal tolik, aby nám to pokrylo hypotéku. Extrémně se nám zvýšily splátky. A tak jsem musela do práce i já.

V té době jsem podnikala, nějaké peníze jsem vydělat uměla. Zakládala jsem si na tom, že chci být moderní, nezávislá. Nakonec jsem si přišla jen uhnaná každodenními povinnostmi, ale to je na jiný příběh.

Tak tohle jsem nečekala

Do Kristýny se totiž zamiloval k mému zděšení můj otec. Ten nás často navštěvoval, s dětmi trávil spoustu času. Kvůli naší chůvě opustil mámu po třiceti letech, nenechal jí nic. Dům byl psaný na něj, měl úplně temno před očima.

Máma se na mě tak zlobila, že za to můžu, že se mnou dodnes nemluví. A já nemluvím s otcem za to, co udělal. Jedna chůva mě tak stála vlastně celou rodinu a já nevím, zda se to ještě někdy zlepší… Možná, kdyby táta Kristýnu opustil, mohlo by být zase vše dobré…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Alex

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz