Hlavní obsah

Našla jsem způsob, jak prověřit, jestli má partner dluhy nebo tajemství. Ten můj měl druhou rodinu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když se Alžběta (26) zamilovala do muže, kterého potkala ve vlaku cestou domů, toužila se o něm dozvědět všechno. Tím myslela jeho oblíbené jídlo, koníčky nebo milovaný parfém. Kamarádka jí ale poradila jinou databázi!

Článek

Moje kamarádka Lucka, to byla hlava. O všech věděla všechno, a když mě nějaký chlap podrazil, našla milion způsobů, jak mu to vrátit.

Musíš vědět všechno, říkala mi

Když jsem jí vyprávěla o Matějovi, hned mi poradila, ať si najdu insolvenční rejstřík a podívám se, jestli tam náhodou není. Přišlo mi to absurdní. Proč bych měla hledat, jestli má někdo dluhy? Kdyby měl, řekne mi to. A na dlouhé tři roky jsme o tom přestaly mluvit.

Jenže pak nastala doba, kdy jsem si začala stěžovat, že se mnou nechce bydlet a náš vztah se nikam neposouvá. A Lucka zase začala s tím svým insolvenčním rejstříkem. Zpětně si říkám, že možná tehdy už věděla, co se tam skrývá, jen mi to nechtěla říct. Být poslem špatných zpráv, to nechce zkrátka nikdo.

Stačil jeden pohled

Nakonec mi to nedalo a opravdu jsem se tam podívala. Nejen, že měl Matěj insolvenci už čtyři roky, dokonce měl podle insolvenčního rejstříku manželku, děti a dělal úplně někde jinde, než mi tvrdil! Byla jsem v šoku.

A tak jsem si našla jeho korespondenční adresu, kterou tam měl uvedenou a šla jsem zazvonit k němu domů, abych řekla jeho ženě, koho doma má. Když jsem dávala ruku na zvonek, vyšla ven ze dveří i se dvěma dětmi. Zůstala jsem jako opařená. Věděla jsem, že je to ona, našla jsem si jí na Facebooku, kde měla i fotky s Matějem. Už mi bylo jasné, proč se mnou se nikdy fotit nechtěl.

A tak jsem se jen usmála a mlčela jsem. Neřekla jsem nic. Věděla jsem, že vše, co teď udělám, zničí sen těch malých holčiček o šťastné rodině. Jemu jsem napsala, že jsem byla u něj doma a nakonec jsem nic neřekla. Jen kvůli dětem, a že se s ním loučím. Nikdy mi na to neodepsal, a mám pocit, že ani pro ten zbytek věcí už nikdy nepřijde…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Alžbětou I.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz