Hlavní obsah
Rodina a děti

Nechci, aby se můj syn bavil s holkami. Důvod k tomu mám prostý, říká Linda (38)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Syn Lindy O. (38) začal sotva chodit do školy, ona už teď ví, že mu nedovolí mít kamarádky. Kdykoliv se tak začne bavit s nějakou holčičkou, musí to doma říct, tak se domluvili. Maminka, pro kterou je to vymodlený syn, se totiž bojí jedné věci.

Článek

Budu znít asi jako blázen, ale matky mě pochopí. Představa, že se syn jednou zamiluje do nějaké slečny a ta bude pro něj důležitější než já, je pro mě naprosto nesnesitelná. A tak jsem se rozhodla, že tomu budu předcházet a zakazuju mu, aby se s holkami stýkal. Nebo bavil. Samozřejmě to neovlivním, protože škola, která by byla čistě pro chlapce, je od nás moc daleko. Neodsuzujte mě, vidím v tom dobré rozhodnutí, opravdu.

Všechno má svůj důvod

U nás doma to totiž přesně takhle bylo. Brácha mámu miloval, ale když si našel partnerku, tak pro něj najednou vůbec nic neznamenala. Přestal k nám jezdit, občas se dokonce ukázal jednou za měsíc. Mojí mámě to zlomilo srdce.

A jeho novou přítelkyni tehdy doslova nenáviděla. Když se brácha ženil, moje máma nechtěla jít ani na svatbu. A já nechci, aby takhle dopadnul můj vztah se synem.

Nemůžu tomu zabránit

Adámek tak ví, že když se baví s nějakou holčičkou, má přijít a říct mi to. Já mu pak vysvětlím, že je pro něj lepší, když se baví se spolužáky. Že to tak chlapci dělají. A zatím to funguje dobře.

Myslím, že až si jednou tu slečnu najde, zlomí mi to srdce. Nechci se chovat jako máma, ale potřebuju čas. A tak se to snažím oddálit, co to jen jde. Snad se mi to povede…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Lindou O.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz