Hlavní obsah
Rodina a děti

Nikdy jsem neměla mít druhé dítě, nemám ho ráda. Přemýšlím o odchodu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Někomu by to mohlo znít jako absurdní příběh. Po druhém dítěti totiž Petra Z. (37) toužila z celého srdce. Až o pár let později jí došlo, že ty city, které by tam měly být, zkrátka chybí.

Článek

Často o tom mluvila s manželem, protože hledala, kde je problém. U patnáctileté Kristýny mamince vadilo úplně všechno. Měla přitom ještě o rok staršího Jakuba a s ním si do teď užívala každou minutu. Jako by to snad s těmi holčičkami bylo těžší.

U babičky je hodná, doma nezvedne zadek

„Ona odmlouvá, je drzá, všude dělá bordel. Už nemůžu. Nechci, aby mi vysvětlovala, jak moc mě nenávidí, Kuba už se beze mě obejde. Nejraději bych byla, aby šla bydlet k babičce, s tou si prostě rozumí o dost lépe. Kdykoliv ji babička hlídá, tak si chválí, jak jí Kristýnka pomáhá. Doma nezvedne zadek,“ vypráví Petra.

S manželem celou situaci probírala a naznačila mu, že by bylo nejlepší, aby Kristýna bydlela u babičky. Dokonce o tom už mluvila i s ní a mladá slečna nadšeně souhlasila. S maminkou se neustále hádaly, křičely na sebe. Zřejmě také toužila po troše klidu.

Křičel tak jako ještě nikdy

Manžel Petry byl ale zásadně proti, a když se dozvěděl, co řešila, křičel na ni tak jako nikdy. Bylo rozhodnuto - pokud se vzdá svého dítěte, nebo o tom jen uvažuje, má si sbalit kufry sama a odejít od rodiny. On se prý postará.

„Teď nevím, co mám dělat. Vlastně mě to láká, odejít od všeho, neřešit každý den blbosti, nedělat pořád taxikářku. Začít někde znova. Dnes už vím, že jsem nikdy neměla mít druhé dítě, kdybych zůstala jen u syna, můj život by byl úplně jiný,“ přiznává nešťastná žena…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Petrou Z.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz