Hlavní obsah
Umění a zábava

Ornella přiznala, že se jí Mikýř mstí. Přišla kvůli němu o peníze, má ho plné zuby

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Ornella Koktová a Kundosaki, která provázela letošním Survivorem na placené platformě Ondřeje Novotného

Moderátor Ondřej Novotný hru Ornelly Koktové v Survivoru pochválil, ta má však na celou show jasný názor. A když ji Mikýř pozval na promítání své show, odpověděla mu ostrými slovy.

Článek

Na finálové party v Duplexu se objevila i Ornella Koktová, která tam ale zřejmě nepřišla v dobré náladě. „Den předtím jsem poslala Mikýře do pr*ele, protože už mě štval,“ prozradila Ornella, kterou i moderátor Ondřej Novotný označil za uštěpačnou. Tahle dáma zkrátka nejde pro ostrá slova daleko, a když si něco myslí, tak to řekne. A je jedno, jestli je to vítěz Survivoru nebo Elon Musk! Zřejmě…

Tohle Mikýř neuslyší rád!

„Jeli jsme z Moravy a a on mi posílal pozvánku na nějakou jeho zpí*čenou akci, prostě, která mě vůbec nezajímá. Nechci koukat dvě hodiny na to, jak on plká o Survivoru, kterej už mám za sebou,“ pustila se do něj Ornella ve svém podcastu s Agátou Hanychovou. Zdálo se, že v tomhle díle naloží zkrátka každému.

„On mi psal, jako když to posíláš sousedovi z třetí ulice. On mi snad polovykal,“ posteskla si. „Tak mu říkám, to mi teď budeš psát takhle formálně? A on mi psal, že Mikýř teď bude odpovídat jen formálně. A já jsem napsala, že ho formálně posílám do pr*ele,řekla Koktová rázně. Tohle vítěz Survivoru určitě neuslyší rád, protože se prý hned zajímal o to, co jí udělal a byl z toho smutný.

Yenni prozradila tajemství

Ornella přitom o jeho výhře věděla. Umluvila Yenni, aby jí to prozradila. Ta byla na finálové kmenové radě. Ornella pak prozradila, že si zkoušela vsadit, ale žádné sázkové kanceláře kurz na vítěze nevypsali.

Naštvaná je ale taky kvůli nové písni „Titáni“, kterou vydal její soukmenovec Sebastian společně s Mikýřem. Na jejím vzniku se totiž taky podílela, ale na nahrávání nové verze ji nikdo nepozval, nahrál si ji jen ve dvou. „No, a nemáš z toho taky ani korunu,“ připomněla jí Agáta.

„Mám ho už plný zuby, já vím, že se mi mstí za to, že jsem mu nepřišla do jeho podcastu. Ale nechtělo se mi, jako sorry,“ prozradila Ornella, že mezi sebou zřejmě nemají dobré vztahy. Mikýřovi prý výhru nepřála.

Zdroj: Instagram, Agáta a Ornella show, expres.cz, extra.cz, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Kateřina Klinderová (Kundosaki)

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz