Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Partner neustále chválí holkám fotky na Instagramu. Je to nevěra?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Ta nová doba je v něčem zvrácená. Dává totiž mnohem víc příležitostí k nevěře, než tomu bylo dříve. Nebo je to jen dojem další generace? Své o tom ví i Denisa (26), která má doma na první pohled skvělého partnera. Jenže si to zřejmě nemyslí sama.

Článek

Máme relativně hezký vztah, řekla bych. Není dokonalý, někdy se hádáme. Bývá problém v penězích, já se občas rozčiluju, že není Martin vynalézavější. Akčnější. Je to ten typ, co dodělá svojí práci ve fabrice, ve tři přijde domů, otevře pivo a kouká na televizi. Myslím, že má navíc. Ale to neznamená, že ho nemiluju.

Na Instagramu chválí jiné

Možná mu to někdy dávám až moc najevo, že pro mě v jeho očích „není dost“. Já to tak nevidím, jen bych z něj ráda dostala to nejlepší. Možná proto si to vynahrazuje na internetu? Je totiž dost aktivní na Instagramu a mě to už několikrát nedalo a podívala jsem se do jeho telefonu.

Posílá holkám srdíčka, ohníčky. Lajkuje polonahé fotky. Když jsem se přiznala, že jsem mu vlezla do telefonu a tohle se mi nelíbí, nejen, že se samozřejmě hrozně rozčílil, ale ještě argumentoval tím, že to není nevěra. Jenže podle mě je. Protože tam píše holkám, že mají krásný zadek, oči, vlasy… Copak to není nevěra? Když jim tam posílá srdíčka? Mě nepochválil, ani nepamatuju. Po deseti letech už jsem pro něj dávno okoukaná.

Mně takhle nelichotí…

Mrzí mě to a nevím, co s tím mám dělat. Je to důvod k rozchodu? Dělá to pořád, nezajímá ho, že mi to ubližuje. Musím se přiznat, že někdy už fakt nemůžu a doufám, že mu dojde, co si ty holky asi myslí. Že jsem chudinka, co doma vaří večeři a vůbec nic netuší. Přitom já si s ním během dne už píšu jenom provozní věci - kdo koupí toaletní papír, kdo uvaří nebo snad vynese koš.

Neumím si představit, že tohle budu tolerovat celý život. Ale představa, že žiju bez něj? Rady, ať dělám to samé, jsou zbytečné. Styděla bych se sama před sebou, kdybych se nějakému chlapovi do zpráv rozplývala, jak je nádherný. A přitom jsem zadaná. Ale je to vlastně normální? Dělají to dnes všichni, že si na Instagramu hrají na Casanovu, zatímco sedí na gauči v trenkách, kterým se třepí guma a v rozkroku mají díru?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Denisou R.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz