Hlavní obsah

Partner si píše s jinými ženami intimní zprávy. Tvrdí, že to není nevěra

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Krásná Karol (34) svému partnerovi vždy bezmezně důvěřovala. Až do chvíle, než se mu jednu noc podívala do telefonu. To, co tam našla, by si přála nevědět.

Článek

„Já nejsem žádná žárlivá bláznivka, většinou jsem měla svou hrdost. Ale tady jsem zkrátka cítila, že se něco děje, víte? To ženská pozná,“ začíná své vyprávění Karol.

Kód jsem zjistila náhodou

„Když jednou můj partner Tomáš usnul, podívala jsem se mu do telefonu. Kód jsem totiž zjistila úplně náhodou, když jsem seděla vedle něj a on ho zrovna zadával. Snad náhodou mu zrovna nefungovalo přihlášení obličejem. Přiznám se, že mi to večer nedalo,“ říká.

„Byly tam desítky zpráv s různými ženami, kdy jim na Instagramu posílal srdíčka, ohníčky na stories. Psal jim, že se mu po nich stýká, ony mu posílaly fotky. Některé měl potom ve skrytých, většina těch slečen tam byla nahých,“ dodává smutně.

Ke všemu jsem se přiznala

Bylo mi hned jasné, že pokud žena pošle jinému muži nějakou intimní fotografii, ta konverzace se musela už předtím rozvinout do něčeho, čemu se přátelství rozhodně říkat nedá. Já takhle se svými kamarády nemluvím. Proč můžeš Tomáš? Ale abyste si nemysleli, nechtěla jsem být srab. Ke všemu jsem se přiznala. Vlastně jsem ani nemohla mlčet.“

Jenže její partner to jako nevěru neviděl, protože stále dokola opakoval, že s těmi ženami nemá poměr a neproběhlo mezi nimi nic fyzického. „To přeci nemůže myslet vážně, to znamená, že to není nevěra? Stojím teď nad úplnou propastí. Mám opustit muže, se kterým žiju 11 let, kvůli zprávám? A co když to bude dělat pořád? Ty ženy na druhém konci se mi určitě smějí, jak jsem naivní. Nedávno mi dal zásnubní prstýnek. V poslední době jsem nějaké to kilo přibrala, tak se chce asi podívat na krásnou holku bez chybičky. Ale musím já tohle tolerovat? On to jako problém vůbec nevidí…“

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Karol S., Třinec

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz