Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Partner své exmanželce nechal dům, než děti odrostou. Já s ním musím žít v garsonce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když se Marek (42) konečně rozhodl, že od své manželky odejde a bude žít s Bárou (25), myslela si mladá žena, že jí čeká už jen to dobré. Teď ale nemůže překousnout, jak probíhal rozvod.

Článek

Marek má dvě děti, sedmiletého Jonáše a dvouletou Elišku. Jasně, že jsem věděla, že s dětmi se bude pořád vídat, občas někam zajdou. Ale doufala jsem, že tu rodinu založíme spolu, že budeme hlavně spolu. Ale to se nestalo.

Exmanželce nechal dům

Po rodičích, které Marek vinou tragické události už nemá, zdědil velký dům za Prahou, který mnoho let rekonstruoval. Je to palác, vnitřní bazén, nádherné interiéry. Jenže já ho viděla jen na fotkách. Nechápu proč, ale zkrátka ten dům nechal své exmanželce s tím, že tam může s dětmi žít, než bude mladší 18 let. A já s ním musím živořit v garsonce!

Není to žádný pracháč, všechno dal do baráku a teď už mu tolik nezbývá. Dělá jen vedoucího výroby kousek za městem. Několikrát jsem otevřela diskuzi, jestli mu tohle přijde normální a kde budeme vychovávat naše děti, pro něj jsou ale teď důležitější ty, co má.

Chci rodinu, ale v garsonce mám smůlu

A to ani nemluvím o tom, že má manželce dávat nějakou částku na alimentech, a on jí k tomu posílá 10 tisíc navíc! Prý, aby nemusela na rodičovské dovolené strádat. Malé Elišce už jsou ale dva roky, takže by mohla klidně do školky, a madam by přece mohla do práce.

Mně už zkrátka přijde, že dobroty Marka jen zneužívá, protože proč by si hledala jiné bydlení, když jí tam nechá. On ale stále opakuje, že cítí vinu za rozpad rodiny - a že prý bych měla být velkorysá a vstřícná. Copak to ale jde? Já také toužím po nějakém tom zázemí a myslím, že když se dva rozcházejí, měli by si vyrovnat účty a zbytek si už zařídit sami. Opravdu přemýšlím, zda má takový vztah vůbec cenu…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Bárou F.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz