Hlavní obsah

Táta mi odmítnul podepsat hypotéku a zastavit barák. Tím u mě skončil, příště už mu taky nepomůžu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pexels

Denisa (38) netoužila po ničem jiném, než aby si pořídila vlastní bydlení. Jenže věk, kdy by jí banka ještě půjčila deset procent, už dávno prošvihla. A dvacet neměla. Tak se obrátila na svého otce.

Článek

Našla jsem ke koupi skvělý dům, bylo to jako sen. Byl kousek za Prahou, a od chvíle, co jsem ho viděla na internetu, se mi o něm dvakrát zdálo. Jako by to byl snad osud. Jenže ten měl několik úskalí.

Chyběly mi peníze

Já jsem prostě neměla naspořeno 20 % hodnoty té nemovitosti, protože za Prahou to není zrovna levné. A tak mě napadlo, že se zeptám svého otce, který vlastnil starý dům v lukrativní čtvrti. Bylo tak jasné, že má vysokou hodnotu a pro banku to bude řešením, aby mi půjčila celou částku. A vlastně i pro mě.

Jenže, když jsem se na to táty zeptala, tak ten o tom nechtěl ani slyšet. To bylo přitom vcelku úsměvné, protože by ho to přeci nestálo ani korunu! Proč to nechce udělat, proč s tím tolik otálí? Proč nechce pomoct své jediné dceři? Neuměla jsem to pochopit a přišlo mi to jako zrada.

Vrátila jsem mu to i s úroky

Ještě ten rok si táta zlomil nohu a potřeboval, aby se o něj někdo staral. A víte co? Taky jsem nejela. Když on nepomohl mně, proč já bych měla pomáhat jemu? Mě by to stálo spoustu dní v práci, kdy bych si musela vzít volno, jeho by to tehdy nestálo nic.

Nechápu, že rodiče nepomohou svým dětem, když zkrátka mohou…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz