Hlavní obsah

Zuzana Bubílková rozbila synovi vztah se starší ženou. Tohle tě čeká, prohlásila a svlékla se donaha

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Rázný proces se svoji budoucí snachou udělala Zuzana Bubílková! Nesouhlasila s tím, aby si její syn Tomáš našel o 15 let starší ženu a rozhodla se mu předvést, co ho čeká.

Článek

Do vztahu svému synovi Tomášovi jeho maminka Zuzana Bubílková nikdy nemluvila. Až do chvíle, kdy si prý přivedl domů starší partnerku! To s tím udělala rázný proces.

Nemohla mu to rozmluvit

„On to tedy nepotřeboval, on si vybíral hodně, což bylo občas hrozné, protože jsem občas přijela a pokaždé tam byl někdo jiný, ale jednou jsem se ozvala, protože ho zgrajfla taková asi o 15 let starší a on mi tvrdil, protože byl tak zblblý, že je to modelka,“ vzpomínala Bubílková.

„Nemohla jsem mu to rozmluvit, tak jsem udělala to, že jsem se jednou ráno neupravená svlékla donaha, ukázala jsem se mu a povídám: Hele podívej, tak toto tě čeká!“ dodala.

Mise byla úspěšná

Na vdavky tak nakonec nedošlo. Kdyby si ji přitom tehdy nechal, možná by dnes měla Bubílková syna i vnoučata o něco blíž. Tomáš se totiž odstěhoval do Ameriky, tam vystudoval školu a získal dokonce americké občanství.

Bubílková za ním ráda létá, co jí zdraví a práce dovolí, přeci jen se ale nevídají tak často, jak by si přála. Musí se totiž starat o rodiče, kteří už ve svém věku pomoc své dcery potřebují. Aby toho ale nebylo málo, Tomášovu životní partnerku prý taky vybírala maminka! Zdá se, že má dobré oko…

Zdroj: iDNES.cz, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz