Hlavní obsah
Sport

Katar den 11 – Drama až do konce!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Javi

Radost postupujících Poláků

Shrnutí jedenáctého dne mistrovství světa v Kataru.

Článek

Jedenáctý den přinesl skvělý sportovní zážitek, dramata až do posledních vteřin! Až jsem si musel pustit oba večerní zápasy najednou…

Tunisko – Francie 1:0 (0:0)

Trenér obhájců titulu podle očekávání nechal to nejlepší na lavičce a bylo to znát. Tunisané se na šampionátu prezentují sympatickými výkony a ve chvíli, kdy jim to Francouzi trochu usnadnili svou sestavou, vycítili svou šanci. Branku i vítězství si zasloužili, i když po prostřídání a příchodu Griezmana a Mbappého se Francouzi dostali do několika slibných příležitostí a i vstřelili (ne)regulérní branku – jelikož obránce úmyslně zahrál míč hlavou, měla by dle mého branka platit – nebo si snad školení o offsidu pamatuji špatně? Není nezajímavé, že nebýt výhry Austrálie, postoupilo by Tunisko dále.

Austrálie – Dánsko 1:0 (0:0)

Dánové na turnaji mnoho nepředvedli a proti zodpovědně hrajícím Australanům, kteří zdatně bránili, si nevěděli rady. Austrálie je pro mě velmi nevyzpytatelný tým, těžko říct, co od nich čekat dále. Nicméně v minulých dvou utkáních se jim vždy podařilo vstřelit branku a zodpovědným výkonem dokráčet k vítězství. Každopádně Dánsko zaslouženě vypadlo, v utkání prakticky neměli pořádnou šanci.

Saúdská Arábie – Mexiko 1:2 (0:0)

Není tajemstvím, že jsem fandil Saúdům, ale jejich projev měl dnes k ideálu hodně daleko! V první půlce ještě něco málo předvedli, ale nástup do druhé půle zachytili Mexičané skvěle a konečně předvedli sympatický výkon! Je mi velmi líto, že se jim nepodařilo vstřelit třetí branku a postoupit! Ve druhé půli měli stálou převahu a z ní vytěžili i mnoho šancí… Poslední akce zápasu a snížení ze strany Saúdské Arábie pouze ukázalo potenciál, který v týmu je. Sympaticky utkání zhodnotil i francouzský trenér Arabů, který otevřeně řekl, že hráli špatně a zasloužili si obdržet více branek.

Polsko – Argentina 0:2 (0:0)

Argentinci se po úvodní šokující porážce a bídném výkonu oklepali a skupinu vyhráli. Sám jsem byl zvědav, jak se s porážkou od Saúdů vyrovnají a zvládli to lépe, než jsem si myslel. Dnes byli celý zápas lepší, mnoho šancí ještě neproměnili a dokonce hráli i v solidním tempu, žádný pěšofotbal jako v prvním utkání skupiny. Naopak Poláci neukázali vůbec nic až na jednu hlavičku. Za mě to je jeden z nejhorších týmů šampionátu a jsem velmi rozčílený, že zrovna oni postoupili! Vyzdvihnu jen brankáře Szczesného, který lapil mnoho šancí i penalt v základní skupině, a útočníka Lewandowského, který dokáže utkání rozhodnout a vytěžit z minima maximum. A penalta na Mesiho? Já osobně bych ji nepískl…

V osmifinále nastoupí Polsko proti Francii, kde jsou obhájci titulu jasným favoritem, chabé Polsko podle mě nemá šanci! Austrálie se pokusí poškádlit Argentinu, která nebude chtít dopustit další fiasko a bude favoritem.

Zítřejší program nabízí další zajímavá dramata. Belgie v aktuální formě by mě hodně překvapila, kdyby dobře hrající Chorvaty porazila. Kanada je sice mimo hru, ale její herní projev mě baví a těším se na její zápas s Marokem. To má slušnou šanci na postup, prakticky i porážka mu může stačit! Večer očekávám proti dnešku klidný zážitek, Němci rozstřílí Kostariku (v přímém souboji o postup!!!) a Španělé svou fotbalovou nadvládu potvrdí proti Japonsku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz