Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Hrozné první rande? Vážně?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Image by shurkin_son on Freepik

Ať už jste právě ve fázi hledání toho pravého protějšku, nebo už máte randění dávno za sebou, jistě byste si vzpomněli na některá svá rande, které nešly zrovna podle plánu. Po přečtení následujících příběhů se vám budou zdát mnohem úsměvnější.

Článek

Jana (30): „Bylo mi tenkrát asi 17 let a na badoo jsem si začala psát s klukem z vedlejšího města. Po nějaké době psaní, jsme se dohodli na schůzce v cukrárně. Všechno vypadalo skvěle. Mával na mě od stolu, líbil se mi a začala jsem se těšit na příjemný čas. Problém přišel hned vzápětí, jakmile jsme začali konverzovat. Byl asi hodně nervózní a koktal. Snažila jsem se ze všech sil, ale nedokázala jsem se soustředit, občas jsem za něj dokončila slovo. Myslím, že to bylo utrpení pro oba. Asi nemusím zmiňovat, že jsme se už nikdy nesešli. Stydím se za to do teď, protože to asi byl moc hodný kluk.“

Daniel (28): „Šel jsem jednou na drink s holkou, všechno šlo dobře, asi hodinu jsme si povídali, když ji začal zvonit telefon. Zvedla ho a vedla asi patnáctiminutovou hádku se, jak jsem pochopil, svým přítelem. Myslím, že lhaní o svém vztahu je jedna věc, ale zvednout telefon zatím co v podstatě podvádí, to je už jiná úroveň.“

Simon (34): „Jednou jsem šel na rande s Korejkou, která nemluvila dobře anglicky. Potkali jsme se v kavárně a chvíli si povídali, když mi řekla, že má nějaké pochůzky a musí už jít, ale je jí s semnou dobře, tak kdyby mi to nevadilo můžu jít s ní. Šel jsem. Ukázalo se, že jen potřebovala překladatele, který by jí pomohl zařídit něco v bance. Když bylo vyřízeno poděkovala a prostě odešla. Nikdy jsem si nepřipadal víc jako živý překladač.“

Diana (24): „Nebylo to špatné rande, vzala jsem kamarádku a on kámoše. Nuž skončilo to tak, že se mě na konci schůzky zeptal, jestli je moje kamarádka volná.“

Frederik (38): „Pozval, jsem ženu z online seznamky na večeři. Potkali jsme se v restauraci, celkem slušně jsme si povídali. Po večeři, jsme se dohodli, že ještě půjdeme do kina. Položil jsem kartu na stůl pro číšnici a šel jsem si odskočit, když jsem se vrátil moje společnice se omluvila, že z nenadání musí domů k dětem. To jsem naprosto chápal. Za pár dní jsem zjistil, že si asi zapamatovala nebo vyfotila moji kartu a pokusila se si nakoupit online za několik set dolarů.“

Pavla (33): „Nejdelší a nejotravnější bylo rande, kde si můj protějšek doslova celé dvě hodiny stěžoval na svojí ex. Když jsme se konečně loučili řekl mi, že to bylo skvělé rande a už se moc těší na další, když jsem mu řekla, že pro mě to skvělé nebylo a že by se měl nejprve přenést přes svou ex naštvaně odpověděl, že jsou všechny ženské stejné a že se na to může…“

Adam (22): „Sešel jsem se s jednou holkou z tinderu. Nejen, že přišla slečna, která se skoro nepodobala té na fotografii, ale měla minimálně o 50 kilo více než na profilu. Nechtěl jsem být za povrchního blba, tak jsem tomu dal šanci, ale jiskra nepřeskočila. Na konci rande mě pozvala, jestli půjdu k ní na čaj. Řekl jsem, ať se nezlobí, ale ne. Začala po mě křičet, že jestli nevím, že pozvání domů znamená sex a jak si můžu dovolit odmítnout.“

Máte taky nějakou veselou či neveselou příhodu z randění?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám