Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Náhoda? Osud? A jak jste se potkali vy?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Image by ArthurHidden on Freepik

Potkat v životě svou spřízněnou duši je bezesporu obrovské štěstí, někdy se to může stát na místech nebo v situacích, které by nás ani nenapadly. Přečtěte si pár takových příběhů.

Článek

Alžběta (71): „Svého muže jsem potkala ještě jako dítě, prakticky jsme spolu vyrůstali, protože jsme byli sousedé. Jako malá jsem ho nemohla vystát, protože mi pořád dělal schválnosti. Když jsme vyrostli a byli téměř dospělí, vše se změnilo a začal se mi dvořit. Nosíval mi luční kvítí a doprovázel mě do školy, když mi k sedmnáctým narozeninám dal zásnubní prstýnek přála jsem si, abychom spolu zůstali celý život a před 3 lety jsme oslavili zlatou svatbu, vychovali 3 děti a máme už dokonce 3 pravnoučata.“

Jitka (58): „Svého budoucího muže jsem potkala na vysoké škole. Byl o ročník výš a já od nějak kupovala skripta. Nakonec mě pozval na zmrzlinu a za skripta jsem už nikdy neplatila. (Smích) S mužem jsme manželé už 35 let a já v něm stále vidím toho nesmělého studenta.“

Marcela (50): „Svého bohužel už bývalého muže, jsem potkala, když jsem pracovala za pultem v lahůdkářství. Chodil si půl roku každé ráno dávat vlašský salát, než mu kolegyně řekla, že už by mě měl konečně pozvat na schůzku, protože mu brzy ten salát poleze i ušima. Byli jsme manželé 23 let, a stále jsme přátelé, ale životem už společně nekráčíme.“

Iveta (45): „Mého muže jsem potkala ve vodáckém oddílu. Byla jsem úplné ucho, tak mě dostal na starost a zbytek už je historie. Jsme stále spolu a máme dvě děti.“

Milan (42): „Ona byla taková ta typická holka od vedle na koleji. Krásná, hodná a usměvavá. Školu jsme dokončili už jako manželé a stále nám to klape.“

Kamila (35): „My se s mužem poznali na mezinárodním letu, on se vracel do svého druhého domova a já letěla na zkušenou. Doslova 8 hodin jsme si povídali a cestujeme spolu rádi do teď. Jsme spolu 9let z toho 4 manželé.“

Simon (33): „Svou partnerku jsem poznal při online hraní CounterStrike. Vážně jí to šlo a pořád jde. Netušil jsem, že bych někdy takovou mohl najít a od té doby (10let) jsme spolu.“

Miroslav (40): „Jak už to, tak bývá, svou životní partnerku jsem poprvé potkal v práci a hned jsem se do ní zamiloval. Teď jsme o 10 let a tři děti dál.“

Jana (25): „Svého současného partnera jsem potkala na online seznamce. Měl tam nekvalitní fotografii, ale i tak z ní šlo poznat, že je to fešák. Od první schůzky už uběhly 3 roky.“

Dan (27): „Svou přítelkyni jsem potkal v knihkupectví, všiml jsem si jaké knihy si prohlíží a když vzala do ruky mou oblíbenou sci-fi knihu nemohl jsem si pomoct a oslovil ji. Knihu jsem jí koupil a druhý den jsme měli rande a jsme spolu už rok.“

Chris (32): „Potkal jsem ji v domě mého kamaráda, je to jeho mladší sestra, a i když se na to z počátku netvářil, nakonec nám byl před dvěma lety na svatbě za svědka.“

A kde jste se se svou drahou polovičkou seznámili vy? Máte nějaký unikátní příběh?

Anketa

Kde jste se seznámili?
V práci
39,4 %
Ve škole
6,1 %
Online
12,1 %
Holka/kluk od vedle
6,1 %
Jinde ...
36,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 33 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám