Hlavní obsah
Finance

Předplatné nemusí být strašákem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Ilustrační foto

Předplatné mohou být pro mnohé strašákem, a to zcela zbytečně. Jak na předplatné vyzrát?

Článek

Narazíte na zajímavou reportáž, článek. Pustíte se do čtení nebo poslechu, ale netrvá to dlouho. Zastaví vás informace o předplatném. Zaplaťte nepatrný finanční obnos a můžete číst, poslouchat dál. Pár korun sice nikoho nezruinuje, ale když se tyto částky nakupí, je to znát. Co teď?

Většina potencionálních zájemců o obsah web s předplatným zavře a buď hledá jiné řešení zdarma, nebo zbytek obsahu oželí. Bohužel časem tito lidé zjistí, že předplatné pro ně představuje strašáka, který straší téměř na každém kroku. Rozmáhá se víc a víc, nelze tento trend zvrátit. Je potřeba se k němu postavit čelem.

Má strategie

Předplatné rozhodně nezatracuji. Pokud narazím na obsah, který mě svým způsobem osloví, dám mu šanci. Nejdříve pečlivě prostuduji podmínky předplatného a teprve pak konám.

Každé předplatné trvá určitou dobu. Existují varianty, kdy máte pár dní, týdnů, měsíc na vyzkoušení zdarma, jindy po provedení platby máte k obsahu přístup minimálně měsíc. Záleží, jaké možnosti předplatného jsou k dispozici.

Osobně nikdy nenastavuji opakovanou platbu. Mám tak jistotu, že po skončení předplaceného období se mi nestrhnou další peníze. K úhradě předplatného používám stejnou platební kartu, abych měl v historii plateb na bankovním účtu jednoznačný přehled, za co utrácím. Opakované platby nastavuji jen u takového obsahu, který mě skutečně zaujme.

Tato strategie se mi opravdu vyplácí. Díky takto nastaveným krokům se čas od času dostanu k nesmírně zajímavému obsahu. Předplatné mě už nestraší. Naučil jsem se s tímto trendem žít. Věřím, že pokud si též zvolíte svou vlastní strategii nebo vyzkoušíte tu mou, ani pro vás už předplatné nebude strašákem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz