Článek
Narazíte na zajímavou reportáž, článek. Pustíte se do čtení nebo poslechu, ale netrvá to dlouho. Zastaví vás informace o předplatném. Zaplaťte nepatrný finanční obnos a můžete číst, poslouchat dál. Pár korun sice nikoho nezruinuje, ale když se tyto částky nakupí, je to znát. Co teď?
Většina potencionálních zájemců o obsah web s předplatným zavře a buď hledá jiné řešení zdarma, nebo zbytek obsahu oželí. Bohužel časem tito lidé zjistí, že předplatné pro ně představuje strašáka, který straší téměř na každém kroku. Rozmáhá se víc a víc, nelze tento trend zvrátit. Je potřeba se k němu postavit čelem.
Má strategie
Předplatné rozhodně nezatracuji. Pokud narazím na obsah, který mě svým způsobem osloví, dám mu šanci. Nejdříve pečlivě prostuduji podmínky předplatného a teprve pak konám.
Každé předplatné trvá určitou dobu. Existují varianty, kdy máte pár dní, týdnů, měsíc na vyzkoušení zdarma, jindy po provedení platby máte k obsahu přístup minimálně měsíc. Záleží, jaké možnosti předplatného jsou k dispozici.
Osobně nikdy nenastavuji opakovanou platbu. Mám tak jistotu, že po skončení předplaceného období se mi nestrhnou další peníze. K úhradě předplatného používám stejnou platební kartu, abych měl v historii plateb na bankovním účtu jednoznačný přehled, za co utrácím. Opakované platby nastavuji jen u takového obsahu, který mě skutečně zaujme.
Tato strategie se mi opravdu vyplácí. Díky takto nastaveným krokům se čas od času dostanu k nesmírně zajímavému obsahu. Předplatné mě už nestraší. Naučil jsem se s tímto trendem žít. Věřím, že pokud si též zvolíte svou vlastní strategii nebo vyzkoušíte tu mou, ani pro vás už předplatné nebude strašákem.