Hlavní obsah

|Toxická muskulanita

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Agresivní, houževnatý, dominantní muž

Článek

Začal bych úvodem článku na který reaguji a předem narovinu říkám, že autor je spíše prototyp novodobého progresivního komunisty než-li názorově progresivního člověka.

Z článku:

"Co je to toxická maskulinita

Pro pojem toxická maskulinita existuje více definic. Není chybou chovat se jako muž, ale někteří muži mohou pociťovat až extrémní tlak svého okolí, aby se chovali způsobem, který je škodlivý. U toxické maskulinity se obvykle vyskytují tři základní složky, a to tvrdost, antifeminita a moc.

Tvrdost je definována jako nutnost být fyzicky silný, neprojevovat své emoce a chovat se agresivně. Antifeminita je tendence se od žen co nejvíce odlišovat a být s nimi co nejméně spojován. K tomu patří i odmítání žádosti o pomoc a vyjadřování emocí. Moc a snaha získat pozici, buď společensky nebo finančně, se bere jako samozřejmost, aby muž mohl získat respekt jiných lidí"

Nebudu reagovat definicemi a vyčtenými názory části odborníků, ale co je víc, než vlastní zkušenosti. Jsem člověk, který se práci nikdy nevyhýbal, těžké práci, od rána do noci, kdo mne osobně zná, ví, že jsem dokázal zastat obrovské množství práce, zatímco progresivní nemakačenkové byli v pozici těch, co po mne něco chtěli kdykoliv, ale sami by se pro druhého zrovna nepřetrhli. Toť poznámka k odmítání žádosti o pomoc. Přesto si dovolím tvrdit, že se řadím mezi muže, kteří mohou hrdě prohlásit, že „trpí“ toxickou muskulanitou.

Ťech důvodů je mnoho. Já nemarodím s každým „prdem“, za dlouhá léta jsem marodil pouze s pracovními úrazy, se kterými prostě nešlo dělat. Horečka, chřipka, dokonce ani čerstvě zašitá ruka mne nikdy nedonutili jít marodit. Zatímco dnes vážení mladší kolegové, kterých je tak jako tak pár, jelikož makat se jim rozhodně nechce využijí každé chvilky, kdy se hodit marod, zatímco o generaci starší člověk za ně maká. Obzvlášť u mužské části populace bych očekával, že v 25 letech už je ten jedinec opravdu dospělý chlap a dokáže si uvědomit, že když půjde marodit s třískou v prstu, komplikuje život všem ostatním. Za mne to nebylo, neexistovalo, za nás se říkalo, že jediný důvod jít marodit je vlastní pohřeb ( samozřejmě s určitou nadsázkou). To je ta Vaše toxická tvrdost. Nebýt této vlastnosti, máme půl roku zavřeno z důvodu nemoci. Jednoduše, kdo se vyhýbal práci, nebyl chlap. A to je přesná ukázka dnešních progresivistických zdravě maskulantních ( ovšem bez svalů) levičáků. Na děti se nezmohou, tvrdě pracovat se jim nechce a jelikož ví, že v ženské populaci se nachází ženy, které zvednou na bench-press víc, než oni samotní, tak zaujali postoj bojovníků za rovnoprávnost, do uší si dali náušnice, koupili si růžovou košili a šli bojovat za rovná práva na internet. Ono jim totiž díky své indispozici nic jiného nezbylo, nicméně oklikou chodí za těmi toxicky muskulantními jedinci, aby si za ně udělali více dětí. Takový jsou to chlapáci. Já rovnou říkám, že mám 2 děti a rozhodně si za nikoho dalšího děti dělat nehodlám. Takže nakonec stejně přijde čas, že tito bojovníci budou muset dospět a alespoň v tom základním mužském poslání ( rozmnožit se) uspět, nebo časem vymřít, ale to mi opravdu žíly netrhá. Je to jejich věc a mne to žádným způsobem neovlivní.

Ženy VS. Muži aneb antifeminista

Proč si muž váží ženy? No, jaksi bez ženy bychom se nenarodili, to ani bez toho muže. Matka příroda to holt nevymyslela jako u žížal a my jenom doufejme, že se z rodu Homo sapiens sapiens pomocí evoluce časem stane také hermafrodit. Do té doby se holt musíme smířit s tím, že žena je žena a muž je muž a pro mnohé progresivisty bude možná překvapením, že to lze rozeznat už napohled. V komentářích mistrovi úvahy tohoto článku se dokonce od některých žen lze dočíst, že jsou přeci jen práce ( a je jich hodně) ve kterých ženy zrovna uplanění nehledají. Přesto najdeme vyjímky, sám mám v práci velmi pracovitou ženu a slyšela ode mne mnoho pochval za to jak přistupuje k práci. Ano, odpracuje méně hodin, neleží na ní ještě ke všemu objednávky, nákupy, ale svou práci si plní na maximum a já jsem moc rád, že ji tam mám. A jen znát, že je to Němka, Češku jsem takhle jezdit a makat v životě neviděl. Je to jedna z mála žen, která místo pláče o diskriminaci žen vzala za ten správný konec a můj respekt si reálně vysloužila. Nicméně je to teprve pátá žena v mém oboru za uplynulých 25 let praxe. A vypovídá to o tom, že ze 100 pracovníků připadá na ženu těch 5 pracovních míst. Není to diskriminace? Vždyť já bych byl jedině rád, kdyby to dělaly. V jiných oborech by to bylo okamžitě téma k feministické diskuzi o diskriminaci žen v pracovním uplatnění. A v tom leží kámen úrazu. Nemohu mít rovnoprávnost v pravém slova smyslu, mohu mít jen rovnoprávnost na papíře a jak se říká, papír snese vše a není to dané mužskou toxickou muskulanitou, zrovna tak v oblasti rodinného práva se můžeme bavit o diskriminaci mužů, jelikož po rozvodu jsou děti prakticky automaticky svěřeny do péče matky, ale to jsou témata která by nepodporovala boj za genderovou rovnost, ale do takto zásadního nadržování jednomu pohlaví by se rovnou hodily vidle. Ano, nepotřebuji ženu na to aby mi uklidila, uvařila, ale už nechci žádné další potomky a obecně můj den trvá také 24 hodin, velkou část strávím v práci, volno trávím zásadně s dětmi, na ženu nemám ani čas a po pravdě, žiji dlouho sám a měl bych velký problém se na nějaký vztah vůbec adaptovat, do druhého dne by byl totiž konec a to přesně v okamžiku, kdy by mi začala chtít řídit život. Ale obecně budu vnímán jako antifeminista, přesto, že jediné co od žen chci, aby si hleděly svého a staraly se o sebe naprosto ve všem samy, aby naplnily genderovou rovnost, stejně jako má kolegyně v práci.

Lékař, zdraví:

Proč bude navštěvovat člověk doktora, když nemá důvod? K doktorovi chodí 2 typy lidí, ti opravdu nemocní a ti co si jdou pro neschopenku kvůli “ Arbeitsallergie".. To je taková divná nemoc, něco jako Moribundus. Jinak člověk se snaží doktorům vyhnout, je to ztráta času, pokud jedinec nepotřebuje. I když pravda, stačí otevřít jakoukoliv diskuzi a lidé se tam navzájem posílají k psychiatrům za politický názor, či životní postoj. Ale to je prostě ta naše povaha Česká. Bohužel těch psychiatrů je zrovna málo. Pravda, kouřím jak prokoplá kamna… nicméně zdravotní pojištění si platím v Rakousku, tak zaplať pán Bůh, Vy mi ze svých odvodů případnou ( zdaleka ne jistou) léčbu platit nebudete a proto je Vám do toho upřímně řečeno kulové ( hodil by se spíše expresivní výraz, bohužel nelze použít). Vzhledem k tomu, jakou profesi vykonávám jsem té zeleniny zkonzumoval víc, než Vy dokážete sníst za celý život.

Neochota pomoci při sexuálním násilí:

Nemohu posoudit, v životě jsem neviděl, že by někdo někoho znásilňoval. Ostatně svědkem takového násilí se mohou stát pouze ti, kteří se pohybují v okolí ztracených existencí, No Go zónách, anebo zcela vyjímečně nahodilý svědek. Na to abych někam lezl nemám čas.. Ovšem finančně podporuji mnoho sbírek na lidi s pohnutým osudem a letos v zimě jsem pomohl dvěma starým lidem zpět na nohy, když jim uklouzl fofrklacek na ledě.

NEVĚRA:

Jednoduché téma vážený autore, nevěrou trpí obě pohlaví stejně a to i historicky, rozdíl je ve dvou zásadních záležitostech. Muži nikdy v historii nespustili masivní mediální kampaň o ženské nevěře i přesto, že v dobách, kdy Vy jste chodil ještě po houbách trpěly nevěrou úplně stejně. Za to naopak u mužů je to téma dodnes. Muži jsou stále pod palbou kritiky ohledně nevěry. Což není genderově rovné. Druhá stránka věci je, že mi nepřijde genderově rovné, abych ženský dotoval život a ona si za moje vydělané peníze užívala s někým jiným, opačně je to totiž velmi vzácný jev. Nicméně zastávám názor, dělěj si co chceš, starej se o sebe, vydělávej si, uvař si, ukliď si… užívej si, nebuď ve vztahu. Pak se můžeme bavit o tom žít si svůj sexuální život dle svých představ, pokud chceš podvádět, dveře víš kde jsou a sbohem.

Závěrem: Autore progresivisto, je vlastně úplně jedno, co Vy považujete za posun, on se tím bude řídit jenom člověk, který zastává Vaše názory, rozhodně ne celá společnost a já Vám přeji, aby jste se do budoucna zbavil naší toxické muskulanity. My toxičtí muskulanisté Vám slibujeme, že už žádné toxicky muskulantní potomky přivádět na svět nebudeme. Mile rád Vám Vaší progresivistickou budoucnost předám se vším všudy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám