Hlavní obsah

Někdy se BOJÍM…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Karla Krausová, pixabay

…že nebudu bulet…

Článek

Někdy se bojím, že nebudu bulet,
až, bože, zjistím, že svět ztratil kule.
Někdy se bojím o tvoje dary,
že než je poznám, budu už starý.

A někdy se bojím průvanu z dveří,
že až se zavřou, nebudu věřit.
A někdy se bojím o svoje tělo,
že jednou zjistí, že není, co chtělo.

Tak nech mi jen vodu, slova a písně…
Chci po tobě málo, tak netvař se přísně.
Neber mi víru, neber mi nebe.
Neber mi prosím, neber mi sebe.

Někdy se bojím o kamarády,
že se jich zřekneš, budeš stát zády.
A někdy se bojím, že přijdou fámy,
někdy se bojím, že zůstanem sami.

Tak nech mi jen vodu, slova a písně
Chci po tobě málo, tak netvař se přísně.
Neber mi víru, neber mi nebe.
Neber mi prosím, neber mi sebe
.

Někdy se bojím o svoje básně.
A tak nák to cítím a nevím proč vlastně
Někdy se bojím a nesnáším pózu.
Někdy se bojím o selský rozum.

A někdy se bojím srdcí, co zebou
Někdy se bojím, že nepohnu s tebou.
A nejvíc se bojím, nejvíc mě děsí,
že jsem tě ztratil a nebo že nejsi

Tak nech mi jen vodu, slova a písně
Chci po tobě málo, netvař se přísně
Neber mi víru, neber mi nebe
Neber mi prosím

Tak nech mi jen vodu, slova a písně
Chci po tobě málo, tak netvař se přísně
Neber mi víru, neber mi nebe,
neber mi prosím, neber mi sebe…

Zdroj: Jiří Krhut a Štěpán Kozub) https://www.youtube.com/watch?v=nO5PoQw1tNQ

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám