Hlavní obsah

Zbrojovka na podzim: práce s fanoušky místo prázdných slov

Foto: Juan Salamanca/pexels

Podzimní část sezony nebyla jen o fotbale. Klub se zaměřil na fanoušky, jejich zpětnou vazbu a konkrétní novinky, které zlepšily zážitek na stadionu i mimo něj.

Článek

Podzim ukázal, že práce kolem klubu je stejně důležitá jako výsledky na hřišti. Marketing Zbrojovky se soustředil na fanoušky a otevřenou komunikaci, ze které vycházely konkrétní novinky a praktické změny.

Na domácích zápasech byly zavedeny fanzóny před všemi devíti zápasy, více výdejních míst a platebních terminálůroznáškový servis na tribunách. Průměrná návštěvnost domácích zápasů byla 4 462 diváků, zatímco na venkovní zápasy se pravidelně vydávalo několik set fanoušků, kteří patřili k nejviditelnějším skupinám hostujících příznivců.

Novinkou byl také větší důraz na videoobsah a pravidelnou komunikaci na sociálních sítích, díky čemuž se dosah obsahu meziročně zvýšil o 30 %. Klub se snažil naslouchat fanouškům a upravovat služby podle jejich zpětné vazby.

Směrem k jaru chce Zbrojovka v nastaveném směru pokračovat – postupně vylepšovat fanouškovský zážitek a posilovat vztah mezi klubem a jeho příznivci.

Zdroje:
– marketingová bilance FC Zbrojovka Brno
– klubová data k návštěvnosti a komunikaci

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít publikovat svůj obsah. To nejlepší se může zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz