Hlavní obsah
Umění a zábava

Eliška a Damián? Děs

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: iprima

Eliška a Damián, seriál, který měl slavit úspěch ale…

Článek

Už někde od května, nebo kdy běžely upoutávky na seriál Eliška a Damián. Láska přes staletí a jelikož mám ráda i romantiku a sci.fi a fantasy, tak jsem se na ten seriál moc těšila. Tak nemyslela jsem si, že to bude úžasné umělecké dílo s nejlepšími herci z Hollywoodu či z Národního divadla. Ale řekla jsem si, že to bude pěkné.

V sobotu 2. září jsem se na seriál podívala a fakt nic moc. Dobrá, pár dalších šancí jsem tomu dala s tím, že třeba v prvním díle se jim to nepodařilo.

Herecké výkony nic moc. Prostě na úrovni jako pořadů Aféry, Policie v akci a nebo třeba Nebezpečné vztahy, jenže tam hrají neherci.

Docela mi vadil hlas pana Dvořáka. Ano, je to sympatický člověk, umí skvěle hrát, ale popisovat to, co zrovna vidí divák na obrazovce? Ale chápu ho, herci kolikrát musí brát vše a nebo něco, o čem ví, že to bude úplná blbost, protože je hraní živí.

V době, kdy seriál Eliška a Damián čelil vyloženě vysoké kritice ze všech stran, tak tvůrci ještě točili třetí řadu.

Ale i kdyby odvysílali další díly a řady, tak se nám seriál moc nelíbí. Nevadí. Máme přeci ovladač, můžeme přepnout a vybrat si ze spousta televizních kanálů, kde najdeme něco lepšího, na co se rádi podíváme. Nebo máme internet a můžeme si najít film či písničky na YouTube. Nebo si otevřít knížku a číst si. Těch možností máme skutečně hodně a koneckonců tvůrci a „herci“ a režisér seriálu Eliška a Damián nás nenutí se na ně dívat a nedrží nám pistoli u hlavy. Naštěstí.

I když je asi dobré, aby tvůrci věděli, že se hodně lidem seriál nelíbí a už nic podobného nedělali.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz