Hlavní obsah
Lidé a společnost

Chtěla, abych jí prala špinavé kalhotky v ruce aneb pacientka „tyranka“

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Louis Galvez / Unsplash

Několik let jsem pracovala jako ošetřovatelka v nejmenovaném zařízení v Česku, kde jsem se starala o klienty ze zahraničí a přináším vám ty nejzajímavější příběhy, které jsem měla možnost zažít.

Článek

Moje pacientka, říkejme jí Liduška

To ráno jsem si zrovna říkala, že jsem doma bez klienta už nějak dlouho.

Má práce ošetřovatelky spočívala v tom, že po zavolání od šéfky následoval odchod do práce, kde jsem pečovala o klienty a klientky přijíždějící za účelem léčby z dalekých zemí celého světa.

A konečně zazvonil telefon a já po měsíci čekání dostala svou novou pacientku, říkejme jí například Liduška!

Paraplegie, upoutána na invalidní vozík

Po příchodu do práce jsem se dozvěděla, že je paraplegička (ochrnutá od pasu směrem dolů) a je dlouhodobě připoutána na invalidní vozík. Úraz proběhl před několika lety a Liduška byla velmi mladá a také krásná, měla cca 30 let.

Za několik hodin však začalo peklo.

Foto: www.unsplash.com

žena na invalidním vozíku. zdroj fotografie: www.unsplash.com

Hřeben letěl vzduchem

Zpočátku se tvářila mile a moc toho nenamluvila, avšak po návratu z procedur na její pokoj nastalo peklo na Zemi.

Zničehonic po mně hodila hřeben, kterému jsem se tak tak vyhnula a následoval její rozkaz.

„Vyper mi ty kalhotky, jinak končíš!“

Zamávala mi před nosem kalhotkami, které byly dost špinavé z menstruace a přikázala mi, abych jí je vyprala v umyvadle (připomínám, že ruce Lidušce fungovaly skvěle a koupelna byla bez bariér).

Neměla jsem k dispozici rukavice ani prací prášek nebo gel.

Foto: www.unsplash.com

zdravotnické rukavice, zdroj fotografie: www.unsplash.com

Útěk během pěti minut

Na nic jsem nečekala a zavolala své šéfce, které jsem sdělila, ať za mě najde náhradu, protože u této pacientky nadobro končím.

Práce to je sice dobře placená, avšak zrovna Liduška si prostě usmyslela, že za peníze, které platí zdravotnickému zařízení za nonstop péči, si může s personálem dělat, co chce…

Tak snad budu mít s příštím pacientem více štěstí!

Zdroj: ryze autorský text na základě skutečných zážitků a zkušeností autorky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz