Hlavní obsah
Nakupování

„Co potřebujete?!“ vyjekla na mě prodavačka v obchodě s luxusním zbožím

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Musím přiznat, že po mé poslední zkušenosti v nejmenovaném obchodě luxusní módy budu prodavačky v supermarketech zdravit s poklonou, protože i když utratím 20 Kč za žvýkačky, jsou mnohem příjemnější!

Článek

Přešla mě chuť utratit tam půlku své výplaty

Cestou z práce jsem zamířila do nejmenovaného obchodu s luxusní módou v centru jednoho známého města na Moravě. Jen pro upřesnění že se opravdu jedná o drahou módu, přidávám orientační ceny zboží:

  • malá kabelka 3.500 Kč, velká kabelka 5.000 Kč
  • kabát 10.000 Kč, boty 4.000 Kč

Šla jsem do obchodu s úmyslem koupit si zimní bundu, kterou jsem si tentýž den prohlížela na oficiálních webových stránkách dané módní společnosti. Po několika minutách vevnitř mě však chuť utratit v obchodě několik tisíc korun přešla.

„Co potřebujete?!“

Procházela jsem se obchodem a zrovna když jsem kráčela kolem pokladny, kde se vesele bavily dvě prodavačky ve věku asi kolem třiceti let, jsem uslyšela hrubý hlas prodavačky: „Co potřebujete?!“

Zastavila jsem se a na několik sekund na ni zírala s otevřenou pusou. Řekla jsem jí poté, že by se slušelo nejdříve pozdravit a že od ní opravdu nic nepotřebuji. Druhá prodavačka nevěděla, co říct na chování své kolegyně, a jen koukala beze slov.

Prodavačka s kačeří pusou mi vytřela zrak

Hrubá prodavačka s nafouknutými rty nepřiměřené velikosti upravenými podle fotky kačera z bažiny mě začala naprosto ignorovat a dívala se důležitě do počítače. Všimla jsem si toho, že její opovržení bylo skutečné. Ona totiž doopravdy opovrhovala svými zákazníky.

Můj vzkaz pro prodavačku zní, zda neuvažuje nad změnou svého zaměstnání. S jejím slovníkem a náturou by z ní totiž byla opravdu skvělá mistrová.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz