Článek
Rychlá večeře cestou domů
Jeden říjnový podvečer jsme se cestou z náměstí vydali na rychlou večeři do jednoho z nejznámějších řetězců s rychlým občerstvením, jehož jméno si necháme pro sebe. Bohužel jsme netušili, že se stejným záměrem dorazí do restaurace také další desítky lidí, kteří vidinu rychlé večeře chtěli také využít a nezdržovat se domácí přípravou jídla. Objednali jsme si menu pro tři osoby v hodnotě cca 300 Kč a čekali u stolu, až se na obrazovce objeví číslo naší objednávky.
Po třiceti minutách
Záhy jsme si uvědomili, že na své jídla čekáme již déle než třicet minut, což se dalo k plné obsazenosti předpokládat. Přesto nás zarazilo, že se zaměstnanci věnovali přednostně přípravě jídel pro zákazníky přijíždějící v autech a jejich reakce na náhle plnou restauraci lidí tím pádem byla neadekvátní.
Vše se dalo jednoduše vyřešit tím, že by vedoucí pobočky na několik minut objednávky z vozidel aut pozastavil, aby nemuseli lidé uvnitř restaurace desítky minut čekat na své jídlo. Avšak to se bohužel nestalo a my se až po dlouhých 45 minutách konečně dočkali svých jídel.
Podali jsme stížnost
Po příchodu domů jsme na internetu vyhledali oficiální webové stránky fastfoodu, abychom mohli napsat stížnost na chování zaměstnanců. Tak jsme také pomocí formuláře učinili a dále na celý „incident“ zapomněli.
Jídlo zdarma
Na druhý den nám však dorazil e-mail, ve které se nám zástupce řetězců této restaurace omlouval a nabídl nám jídlo dle našeho výběru zdarma. Ačkoliv jsme tomu stěží věřili, přece jen jsme se do restaurace znova vydali a požadovali své jídlo zdarma.
Pokladní nám ihned vyhověl a my si objednali jídlo za 600 Kč pro tři osoby, a to včetně zmrzliny a nápojů. Spokojeně jsme odešli domů a na fastfood jsme nezanevřeli - právě naopak.
Tento text byl napsán na základě skutečné události autorky článku