Článek
Kdo neskáče, není Čech?!
Aneb za každou cenu jít s davem. V poslední době se věnuji marketingu a reklamě, a proto mě neminul způsob, jakým se lze dostat českým občanům nejvíce pod kůži.
Ano, hádáte správně. Jsou to letáky. Češi prostě a jednoduše slyší na slevy, akce, výhody a 1+1 zdarma. Velké nápisy, čtivé a hlavně jednoduché informace typu: „Přijď tady v tolik hodin a dostaneš tohle.“
Jednoduchý národ
Bohužel se Češi nevyhnou nelichotivému přívlastku „jednoduchý národ“ a není se čemu divit, protože ve skutečnosti si za to může každý sám.
Proč čekáme v 7 ráno před nejmenovaným hypermarketem na jeho otevření?
Proč kupujeme pouze červeně označenou věc s nápisem AKCE?
Konec letákům v Česku
Nejlepším řešením by byl konec všech letákových akcí v Česku. Najednou bychom se totiž přestali chovat jako jednoduché ovce, nestáli bychom v brzkých ranních hodinách před obchodem a dny by byly tak nějak snesitelnější…
Navrhla bych jednoduché řešení, které by bylo východiskem pro všechny a to by bylo zrušení veškerých akcí. Možná by se konečně v obchodě i lépe dýchalo! Souhlasíte?