Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jak zaujmout české občany? Platí na ně letáky, slevy, akce a jednoduchost

Foto: Unsplash

Čím jsem starší, tím více začínám být přesvědčenější o tom, že Češi jsou velmi jednoduchý národ…

Článek

Kdo neskáče, není Čech?!

Aneb za každou cenu jít s davem. V poslední době se věnuji marketingu a reklamě, a proto mě neminul způsob, jakým se lze dostat českým občanům nejvíce pod kůži.

Ano, hádáte správně. Jsou to letáky. Češi prostě a jednoduše slyší na slevy, akce, výhody a 1+1 zdarma. Velké nápisy, čtivé a hlavně jednoduché informace typu: „Přijď tady v tolik hodin a dostaneš tohle.“

Jednoduchý národ

Bohužel se Češi nevyhnou nelichotivému přívlastku „jednoduchý národ“ a není se čemu divit, protože ve skutečnosti si za to může každý sám.

Proč čekáme v 7 ráno před nejmenovaným hypermarketem na jeho otevření?

Proč kupujeme pouze červeně označenou věc s nápisem AKCE?

Konec letákům v Česku

Nejlepším řešením by byl konec všech letákových akcí v Česku. Najednou bychom se totiž přestali chovat jako jednoduché ovce, nestáli bychom v brzkých ranních hodinách před obchodem a dny by byly tak nějak snesitelnější…

Navrhla bych jednoduché řešení, které by bylo východiskem pro všechny a to by bylo zrušení veškerých akcí. Možná by se konečně v obchodě i lépe dýchalo! Souhlasíte?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz