Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Musela jsem nosit dlouhé kalhoty, abych mohla pracovat jako ošetřovatelka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Louis Galvez / Unsplash

Několik let jsem pracovala jako ošetřovatelka v nejmenovaném zařízení v Česku, kde jsem se starala o klienty ze zahraničí a přináším vám ty nejzajímavější příběhy, které jsem měla možnost zažít.

Článek

Pečovala jsem o jejího manžela

Pro někoho běžný pracovní den, pro mě jako ošetřovatelku spíše další zajímavý pracovní zážitek. Dočkala jsem se příjezdu nového pacienta a také jeho doprovodu, manželky staršího věku, říkejme jí Ilonka.

„Tak v tomhle sem chodit nebudeš!“

Bylo léto a venkovní teploty po ránu hlásily 25 stupňů, a proto jsem jako obvykle do práce dorazila v bermudách - podotýkám, že nebyly nijak vyzývavé ani nevhodné. Po zaklepání na dveře pokoje mého pacienta mě však čekal ledový pohled jeho manželky Ilonky, která mi dveře otevřela a lámavou angličtinou řekla, že v tomhle mě dovnitř nepustí.

Musela jsem se převléct

Jelikož mi pracovní doba začínala za 10 minut, nezbývalo mi, než utíkat přímo do kanceláře mé šéfky s prosbou, zda nemá nějaké náhradní kalhoty. Naštěstí měla. Když jsem jí sdělila, proč je potřebuji, jen zakoulela očima a sdělila mi, ať to vydržím, protože za týden Ilonka odjíždí domů a o manžela budu pečovat sama. Ještěže tak!

Tak snad příště budu mít štěstí na lepšího pacienta (a doprovod)!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz