Hlavní obsah
Lidé a společnost

Musela jsem sedět na zemi v předsíňce, protože jsem pro ně byla jako ošetřovatelka odpad

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Louis Galvez / Unsplash

Několik let jsem pracovala jako ošetřovatelka v nejmenovaném zařízení v Česku, kde jsem se starala o klienty ze zahraničí a přináším vám ty nejzajímavější příběhy, které jsem měla možnost zažít.

Článek

Můj první dětský pacient

Jakmile mi šéfka tentokrát zavolala, byla jsem nadšená, protože mým novým pacientem se stal malý kluk, který přijel na rehabilitace z daleké země, říkejme mu Luděk.

Dokázal se postavit sám na nohy, avšak po vážné autonehodě mu zůstal střední stupeň retardace a nebyl schopen řádně mluvit, bylo složité mu porozumět. Jeho chůze byla velmi nejistá a potřeboval berle.

Skvělá práce do té doby, než…

Do práce jsem se každý den těšila, protože Luděk byl milý a po skončení rehabilitací a mých povinností mě pouštěl dříve domů (předtím než si dal šlofíka). Takže jsem se s druhou ošetřovatelkou (nastupující na další směnu s Luďkem) téměř nepotkávala.

Problém nastal, jakmile za ním dorazili z velké dálky jeho rodiče, konkrétně otec. Na první pohled přísný, vážný a nesympatický pán.

Foto: Hermes Rivera/www.unsplash.com/volně k užití

www.unsplash.com/Hermes Rivera

„Tady budeš sedět!“

Do té doby bylo běžné, že zatímco Luděk odpočíval nebo koukal na televizi, seděla jsem v křesle v jeho pokoji a vyčkávala na další pracovní povinnosti.

S příletem jeho otce se však vše změnilo. Vyhnal mě z křesla a nedovolil mi sedět ani na židli, v cizím jazyce (kterému jsem velmi dobře rozuměla) říkal, že jsem doslova kus fekálie a nezasloužím si nic jiného než sedět na zemi v předsíňce.

Následoval rychlý odchod

Po jeho urážkách následoval opět můj rychlý telefonát šéfce, že u pacienta končím a ať urychleně najde náhradu, protože do hodiny mě v jeho pokoji už nikdy nikdo víckrát neuvidí…

Tak snad budu mít příště více štěstí na pacienta!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz