Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Na pár hodin hosteskou: lživý inzerát, rozzuřený šéf a zánět spojivek

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Před Vánoci jsem se rozhodla přivydělat si nějakou tu korunu navíc brigádou hostesky v obchodním centru. Již po dvou hodinách jsem však svého rozhodnutí začala litovat…

Článek

Klamný inzerát

Na brigádu hostesky v obchodním centru mě přilákal inzerát, o kterém jsem však nevěděla, že nakonec bude poněkud klamným. Reagovala jsem tedy na poptávku po brigádnicích a za několik hodin mi volal můj budoucí šéf. Dohodli jsme se na odměně 130 Kč/h a na osobní schůzce mi přislíbil sdělit více informací.

Náplň vaší práce? Velmi jednoduchá!

Na druhý den jsem se na osobní schůzce v sídle firmy dozvěděla, že se jedná o rozdávání propagačních letáků, balónků a upomínkových předmětů nově založené firmy. S tím jsem samozřejmě souhlasila a celá natěšená jsem o tři dny později stála v 9:00 na značkách v obchodním centru.

Ty nesbíráš kontakty?

Na místě byl postaven malý stánek s logem firmy a já začala směnu se svou kolegyní, která tuto brigádu dělala již opakovaně. Začala jsem zdravit kolemjdoucí a rozdávat letáčky, dětem jsem s úsměvem podávala balónky. Asi o hodinu později se za mými zády ozval hluboký hlas mého šéfa, který se mě zeptal, zda sbírám kontakty.

Jeho dotaz jsem nechápala a on mě neváhal konfrontovat několika rozzuřenými větami ohledně toho, že tam jsem přece od toho, abych od těch lidí sbírala jména a telefonní čísla, na které jeho asistentky budou na druhý den volat a nabízet jim firemní služby. Byla jsem v šoku, protože o takové náplni práce nebyla na pohovoru řeč.

Jakmile jsem šéfovi tuto skutečnost sdělila, odvětil, že pokud nebudu mít na konci dne alespoň 100 kontaktů, nedostanu zaplaceno. To už pro mě bylo příliš. Přesně v 11:00 jsem se proto rozhodla odkráčet z obchodního centra rovnou domů a na druhý den jsem dostala dáreček v podobě zánětu spojivek ze zářivých světel v blízkosti našeho stánku.

Má rada? Ptejte se a zase se ptejte, pokud máte pracovat jako hosteska, protože není hosteska jako hosteska…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz