Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Práce v casinu: Bouchání hlavy do stroje, který spolkl desítky tisíc korun

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Napadlo mě, že někdy není na škodu si zavzpomínat na staré časy, protože minulost bychom si občas připomenout měli - ať už proto, aby se neopakovala nebo čistě z melancholických důvodů…

Článek

Staré (zlé) časy

Tentokrát se ve svých vzpomínkách vrátím k práci obsluhy casina, kterou jsem před lety vykonávala. Jednalo se o oblíbený podnik, ve kterém bylo večer co večer plno. Mnohdy bylo dokonce nemožné získat místo k sezení a lidé postávali kolem baru, kde jsem stála v rámci své pracovní pozice také já.

Výbuch vzteku zákazníka mě vystrašil

Jednoho letního dne jsem byla svědkem události, která mě poněkud vystrašila, ačkoliv jako obsluha casina bych měla být připravená na vše.

Tváře v casinu se většinou opakovaly, a proto mě nepřekvapilo, když jsem na své další směně viděla známou tvář. Pravidelný zákazník našeho casina opět dorazil a začal jeden z automatů plnit bankovkami vysokých hodnot. Do té doby vše bylo ještě v pořádku a tak nějak v normálu.

Avšak najednou se vše seběhlo velmi rychle - známý zákazník vstal ze své židle a začal do automatu bouchat hlavou. Přitom plival a křičel na všechny strany.

Když to nepůjde po dobrém…

Byla jsem na směně sama, a proto jsem po zákazníkovi nijak zvlášť nevystartovala - právě naopak. Požádala jsem ho tiše a slušně, aby odešel, než způsobí sobě nebo drahému přístroji škodu. Naštěstí poslechl a další jeho návštěvy probíhaly v klidném duchu.

Máte vy nebo někdo z vašeho okolí problem s gamblerstvím? Národní linka pro odvykání hraní je dostupná na bezplatném telefonním čísle 800 350 000 a je v provozu od pondělí do pátku (10–18 hod).

Zdroj: https://www.nzip.cz/clanek/255-gamblerstvi

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz