Hlavní obsah
Umění a zábava

Proč (ne)hrát hru od Kazmy?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Alexander Grey/www.unsplash.com/zdarma k užití

Navštívila jsem premiéru očekávaného Kazmova filmu dne 17. 8. a z kina jsem odcházela se smíšenými pocity. Hrát či nehrát hru o milion dolarů?

Článek

Film mě překvapil

Upřímně jsem nečekala, že Kazmův film bude opravdový film a čekala jsem něco ve stylu jeho klasické produkce.

Každopádně mě mile překvapil a konec mi dokonce vehnal slzy do očí.

Smíšené pocity ze hry o milion dolarů

Z kina jsem odcházela se smíšenými pocity, protože mi bylo ihned jasné, že se jedná o skvělý marketingový tah. Zároveň jsem tajně doufala v to, že zrovna ta jedna má karta je výherní (jako všichni diváci).

Šifry, nápovědy a tajné hádanky Kazmy

I když jsem se rozhodla se hry nezúčastnit, na každém rohu na mě vyskakují nové nápovědy, pokusy o odhalení šifer a hádanky, které mají být indiciemi k pohádkové výhře jeden milion dolarů.

(Se strachem v očích očekávám, kdy na mě Kazma vyskočí z lednice.)

Konkurence je příliš velká

Nakonec jsem přece jen usoudila, že se hry nezúčastním, protože konkurence je příliš velká (viz. rekordy v návštěvnosti filmu) a mnoho lidí přede mnou již film několikrát navštívilo a indicie sbírá opravdu poctivě.

Tak někdy příště, Kazmo…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz