Hlavní obsah
Rodina a děti

Ve třinácti jsem se dozvěděla, že sestra je ve skutečnosti má matka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash.com

Lidé často strádají tím, že přichází o své rodiče nebo vyrůstají v dětských domovech. Já však zažila něco mnohem horšího.

Článek

Nádherné dětství

Prožila jsem dětství, o kterém by se mohlo mým vrstevníkům pouze zdát. Měla jsem vše, po čem jsem kdy zatoužila a Vánoce u nás byly po vzoru USA. Přesto jsem však celé své dospívání cítila, že je něco špatně a nebyla jsem schopna pochopit, co přesně to je. Vyrůstala jsem společně se svou sestrou, která však byla o patnáct let starší, tudíž jsme si příliš nerozuměly a často se mnou jednala jako můj rodič a kazatel, za což jsem jí opovrhovala a odmítala se s ní sbližovat.

Foto: Unsplash.com

Nádherné dětství bylo ve skutečnosti lží.

Má „maminka“

Má maminka byla anděl, jež mě opečovával a rozmazloval. Od spolužáků ze třídy jsem věděla, že takovou péči jako mám já, má málokdo a výchova mé maminky se shodovala spíše s výchovou babiček. Nakonec jsem nebyla tak daleko od pravdy.

První návštěva gynekologa

Ve třinácti letech jsem se chystala na první prohlídku gynekologa, protože se u mě stále nedostavila menstruace a má maminka se obávala, zda je vše v pořádku. Na poslední chvíli však museli mí rodiče odjet do práce (rodinný byznys) a já byla nucena jít na prohlídku se svou starší sestrou.

Návštěva probíhala tak, jak měla - gynekolog byl velmi milý pán a respektoval můj stud. Po prohlídce jsem se šla obléknout do kabinky a v tu chvíli jsem slyšela něco, co ovlivnilo můj život již navždy.

Foto: Unsplash.com

Návštěva gynekologie mi změnila život.

Gynekolog mi změnil život

Z ordinace jsem slyšela, jak gynekolog mluví s mou sestrou o tom, zda dorazí na preventivní prohlídku a ptal se, jak se má její dcera Veronika. V tu chvíli by se ve mně krve nedořezal, protože Veronika bylo mé jméno.

Slyšela jsem sestru, jak něco tlumeně odpovídá a následně omluvy od gynekologa. Když mě o pár minut později vyzvedla v kabince, viděla jsem na její tváři, že je něco špatně, což se mi záhy po příchodu domů potvrdilo.

Babička se přiznala

Ještě tentýž den jsem se dozvěděla, že má starší sestra je ve skutečnosti mou matkou a má babička mě vychovávala jako svou dceru, protože jsem se své matce narodila v 15 letech, kdy nebyla na příchod miminka připravená.

Od toho dne se mi změnil celý život a začala jsem také docházet na terapie, protože mě toto zjištění velmi ovlivnilo. Po několika měsících rozmluv s psychologem jsem nakonec byla schopná přijmout, že má sestra je má matka a pomalu si s ní najít vztah. Nyní, po několika letech, mám dvě maminky a jsem šťastná, protože konečně mám v sobě pocit, že je vše v pořádku.

Rodinný příběh autorky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz