Hlavní obsah
Internet a technologie

Zeptala jsem se umělé inteligence na svou budoucnost a posmrtný život

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash.com

Jakmile se mi naskytne během dne chvíle volného času, ráda pokládám umělé inteligenci různé otázky. Tentokrát mě však zajímala poněkud hlubší témata…

Článek

Rozhovor může začít!

Dnešní rozhovor mezi mnou a umělou inteligencí Chat GPT-3.5 byl poněkud tajemný. Bohužel mi nedokázala odpovědět ani na jednu mou otázku, přesvědčte se sami. Zajímalo by mě, zda jí to bylo alespoň líto… Na to mi samozřejmě taky odpověděla!

Otázka:

Ahoj, řekneš mi mou budoucnost?

Odpověď:

Bohužel nemohu předpovídat budoucnost jednotlivců. Moje schopnosti jsou omezeny na poskytování informací, odpovídání na otázky a pomoc s konkrétními problémy na základě dostupných znalostí a dat. Budoucnost je ovlivňována mnoha faktory, včetně vašich rozhodnutí a okolností, které nemohu znát. Můžu vám však poskytnout obecné rady o tom, jak se připravit na budoucnost nebo jak řešit určité situace.

Otázka:

Kdy budeš umět předpovídat budoucnost?

Odpověď:

Je důležité si uvědomit, že schopnost předpovídat budoucnost s absolutní jistotou je mimo dosah jakékoliv technologie nebo bytosti, včetně mě, umělé inteligence.

Foto: Unsplash.com

Rozhovor s umělou inteligencí může být občas také šokující.

Otázka:

Víš, co je po smrti?

Odpověď:

Jsem pouze umělá inteligence, která byla vytvořena k odpovídání na otázky a poskytování informací na základě mého výcviku. Nemám osobní zkušenosti, náboženské přesvědčení ani vlastní názory. Moje odpovědi jsou založeny na dostupných znalostech a údajích, které byly vyvinuty v průběhu mého vývoje.

Otázka:

Tak děkuji, že jsem se nic nedozvěděla.

Odpověď:

Omlouvám se, že jsem nemohl poskytnout uspokojivou odpověď na vaši otázku. Témata jako existence po smrti jsou hluboké a komplexní, a různí lidé mají různé pohledy a přesvědčení. Pokud máte jakékoliv další otázky nebo témata, na která byste chtěla mluvit, prosím, dejte mi vědět. Jsem tady, abych pomohl s jakoukoliv další informací nebo radou, kterou bych mohl poskytnout.

Otázka:

Je ti líto, že jsi mi nepomohla?

Odpověď:

Je mi líto, pokud moje odpovědi nebyly podle vašich očekávání, nebo pokud jsem neposkytl potřebné informace.

Uf, tak co na to říkáte? A na co bych se měla zeptat umělé inteligence příště?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz