Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zkažený dort

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash.com

Jedna čekárna a jedno odmítnutí dortu.

Článek

Tento dort nezapadá do našeho konceptu

Čekárna v centru města plná lidí. Starší dáma luští křížovky, pán vedle ní s brýlemi se znuděně rozhlíží okolo sebe a mladá studentka civí do telefonu, respektive smartphonu. Dveře se po několika dlouhých minutách opět otevřou a milá paní mě zve dovnitř.

Vcházím. Konečně. Uvnitř to voní sladce, ale něco mi říká, že tak skvělé to nebude. Za stolem sedí postarší žena a dívá se na mě přísným pohledem.

„Paní Nováková, váš dort nezapadá do našeho konceptu,“ řekne a podává mi do ruky papír, na kterém je napsáno „zamítnuto“ - tak, aby byla tato skutečnost viditelná na míle daleko.

Když dort ve skutečnosti není dort

Cestou domů se mi honí hlavou mnoho různých myšlenek. Jedna z nich je obzvlášť děsivá a nutí mě přemýšlet nad tím, zda jsem se narodila proto, abych trpěla. Vždyť chci jen být šťastná.

Chtěla jsem přece JEN darovat svá vajíčka někomu, komu pomohou. Proč tedy má vajíčka nezapadají do jejich "konceptu"? Proč nejsem vhodná pro potencionální matku, která touží po dítěti? A kde teď seženu peníze na doplacení nájmu za předchozí měsíc?!

Darování vajíček

Darování vajíček v České republice je ze zákona bezúplatné. Každá dárkyně však má nárok na kompenzaci finančních nákladů s darováním spojených a tato částka se obvykle pohybuje v řádech deseti tisíců korun českých.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz