Článek
Říká se, že Češi mají pro švejkování vyloženě šestý smysl. Ale co se stane, když je šance ušetřit? Když Reebok omylem nabídl boty za cenu svačiny, tak se český internet proměnil v digitální kolbiště. Kdo neobjednal alespoň deset párů bot, tak jako kdyby nebyl. Doby, kdy se stála fronta na banány? Zapomeňte. Dnešní český lovec slev už nevyráží do ulic, ale kliká jako o život. Když se na oficiálních stránkách Reebok objevila chyba, která zapomněla přecenit eura na koruny, rozjela se digitální nákupní horečka, která tady dlouho nebyla.
Pokud si myslíte, že si člověk zkusí objednat jeden pár bot a jde spát, tak jste na omylu. Pravý český shopaholic si objedná minimálně 7 párů bot a třeba 10 mikin. Na Redditu se dokonce objevily screens objednávek, kde není výjimka, že si někdo objednal dokonce 50 párů bot. Proč si přeci kupovat jeden pár bot, když jich můžeš mít padesát. Však bot není nikdy dost a dětem neustále roste noha. O tom, že někteří nakupovali ohromné množství zboží s účelem budoucího předprodeje nemá ani smysl psát, protože je taky něco, co je pro náš národ velmi typické. Vydělat.
Celá situace krásně ilustruje českou povahu. Když je možnost ušetřit, neváháme. Když je možnost „obejít systém“, taky neváháme a jdeme do toho po hlavě. A když je možnost nakoupit za směšné ceny, a ještě na tom vydělat, tak se z nás v tu chvíli stávají podnikatelé, kteří by strčili do kapsy i slavné burzovní makléře.
A co na to Rebook? Ten zatím mlčí. Obchodní podmínky jsou však jasné - objednávka se bere jako potvrzená až po odeslání zboží. Takže většina z nás dostane asi jen omluvu a peníze zpět. Ale ta naděje, že by snad…že by snad přišlo opravdu 50 párů bot za cenu jedné lepší večeře v restauraci? Ta tu pořád je. A i kdyby ne, máme aspoň další historku do sbírky českých internetových legend.