Hlavní obsah

Jezevčík

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jak jsem si pořídila psa

Článek

Ne nebojte, nebudu se chlubit svoji další zvláštní příhodou, ale stále mám takové nutkání se z něčeho vypsat, něco veselého, poučného vám sdělit.

Z terapeutických důvodů, abych nebyla se svou úzkostí sama, jsem si pořídila štěně trpasličího jezevčíka. Historicky jsme měli v rodině vždycky pejska, ale když nám odešel poslední jezevčík Tonda, tak jsem si řekla, že už žádného psa asi chtít nebudu. Je to starost, obzvláště, když tomu něco je. Brali jsme je vždy jako plnohodnotné členy rodiny. Ale zpět k Hugovi, tak se jmenuje. Vybírala jsem dlouho a nakonec našla inzerát. Paní po telefonu příjemná, jenom mě zarazilo, když jsem chtěla poslat aktuální fotku, tak říkala, že to neumí. No nic, nemáme to všichni stejně. Ještě musím podotknout manželova slova“ hlavně aby to nebyla množírna! no ale poznejte to po telefonu. Naplánovali jsme cestu, udělali svačinu, ještě osušku, aby měl pohodlí a vyrazili jsme. Nebudu schválně jmenovat město, do kterého jsme jeli, aby se náhodou někdo nepoznal. Jeli jsme asi dvě hodiny podle navigace. Zhruba u cíle jsem kontaktovala paní a ta nás navedla, bylo to takové zákoutí v postranních uličkách. Před bránou stála paní zlehka umolousaného vzhledu, dvorek nevypadal též na žádnou větší péči, vypadalo to spíše , jako by tam hospodařil pes Filipes. Mezi tím vším leželo cosi tmavého a vyhřívalo se na slunci. Už je poslední, pravila paní a jala se mi dávat očkovací průkaz a plechovku s krmením. Neměla jsem to srdce ho tam nechat, ať už z něho vyroste, co vyroste. Nasedli jsme do auta, Hugo se uvelebil na klíně v hebké osušce a jelo se domů. Spal celou cestu. Co ještě dodat, koukám tak do očkovacího průkazu a tam napsáno jezevčík a razítko slovenského veterináře. Řekla jsem tak taťko, máme doma cizince. Hlavně, aby nebyl z množírny viď ! Teď zhruba po roce mohu hrdě říci, že máme sice trpasličího jezevčíka , ale nožky má tááák dlouhý, jako by měl žirafí předky a také to trpasličí zlehka přeskočil. Ale je to náš miláček a je také patřičně ode mě rozmazlený, ale to my pejskaři tak holt máme. Tak zase někdy…..

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám