Hlavní obsah

Simča si prdla

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Linda Dlouhá

Na kolik minut je to čtení? Nevím, ale nevzali se! Mám 13 minut.

Článek

Samozřejmě, že Simča! Má trapně krátký titul, jak by mohl někdo namítnout, nepatřičný počet křížků a možná největší výdělky na těch OnlyFans. Navíc má příjemný hlas, ač kdysi dabovaná, a příjemně kultivovaný projev - lepší, než někteří lidé s titulem!

Takhle vážně jsem ale nechtěla začít. Chci vám říct, že jsem pravděpodobně chytřejší, než jsou někteří z vás a taky hezčí, než pár jedinců z vás. Tím pádem vás asi zajímá, co si myslím o současných mužích! Smrdí jim z huby, hlavně slušňákovi Každejdendomů. Jeho syna, toho, když vidím, rovnou otvírám okna i dveře! Jaká jsem?

Dobrá, dobrá! Proč na mne lidi neklikají? Já chci na domovskou stránku! Klidně bych tam ani nemusela být jako VIP, stačí, abych se tam ocitla pracovně!

Zeptala bych se celebrity, jestli je to pravda, že na hrobech jejích předků se válí jehličí? Jestli si to tam uklízí sama nebo jestli na to má lidi. Jestli cizí lidi nebo toho troubu, co si nabrnkla před týdnem. Jestli jsou to tanga, co jí prosvítá, nebo že by to byl bobr?

Když ono už tam asi všechno bylo, na tý domovský stránce. Umělá inteligence mi furt píše, že když se budu snažit, určitě se tam jednou dostanu! Jenom minule psala, že když přidám, dostanu se na hlavní stránku.

Tak třeba, máme se tetovat! Lidé v USA už jsou prý ze třiceti procent potetovaní, protože to je dobré na psychiku. Možná! Jak dostaneš na písku kyblíkem, hned si tetuj kyblík? Nic - ale co až mi dojde čistá kůže? Jasně, chápu - třeba z hlediska nutných estetických úprav. Ale dělejte si, co chcete!

Máme všichni spát v jedné posteli! Franto - mysli na to, až si budeš dávat tláču s cibulí, deset piv a pak se zřítíš do postele a začneš vytvářet apnoický pauzy! Magdo - to samé! Po třech dnech ta vložka patří do koše! Nikoho nezajímá, že jsi ze Skotska, že trpíš chudobou a že Franta zapomněl vyměnit rybičkám vodu!

Novorozence je třeba vertikalizovat, aktivuje to vzpřimovače! Jasný, vy herci z autobusů? Vždycky se při jízdě probudíte, popadnete si rukama hlavu a děláte, že se ji snažíte opatrně vrátit tam, kde před spaním byla! Blokuje se vám páteř? To máte v hlavě!

Je potřeba si říct, jak vypadá žena jednadvacátého století. Jezdí v MHD, je to ekologické. Na zádech batoh, na hrudi nosítko, na nohou bosé boty. Má buďto prsa schovaná nebo jedno či obě venku. Záleží na tom, kolik má s sebou mléka chtivých dětí. Pokud je žena zrovna na červeném koberci, tak může mít venku všechno, jen ne nohy. Psaníčko nese partner - pánové, kdyby ta věc měla zip, tak zipem k sobě!

U muže jednadvacátého století je to složitější. Pokud by chtěl něco vyndavat, třeba před ženou, je třeba to sepsat. Jednoduchý, zvyknete si! Kliknete na Vše vysvětleno - paní rozumí, souhlasí, nemá otázek. Potvrzení vytisknete dvakrát a oba je podepíšete, dál už je to jasné!

Ještě - autismus! Zkouším příklad, který jsem si vymyslela! Má z něj být vidět, že někdy to, jestli je někdo jiný nebo v mezích normy, může být otázkou schopnosti a udržování komunikace :

Prý, komu se nelení, tomu se zelení! Tak řvu, že potřebuju, aby se mi lenilo, že nechci být někde zelená! Tak mi kámoška hodí na stůl zelenou stovku a řekne, že když budu hodně pilná, budu mít hodně peněz a budu se mít dobře. Kolem jde Lojza, na tu stovku kouká s odporem a už mi dává nevyžádané rady. Mám vydělávat jenom velké peníze, jinak se strhnu! Pak přijdu na pracovní pohovor a oni hned, jak si představuju svůj plat? Říkám skromně, že hlavně bych uvítala nějaké obří lehké peníze, že se nechci strhnout. Oni, že se ozvou. Doufám, že ten MC AiAiAi zase něco nesložil, aby zas nebyla na pracáku pěkná fronta!

Nic na světě nám nepatří, jenom čas. Řekl to řecký filozof Seneca. Dámy a pánové, budete vyšetřeni rychle! Už jsou na to i skvělé počítačové objednávací programy. Tedy, hlavně ti před vámi budou kvapem odbaveni , vy potřebujete být pozorně vyslechnuti a důkladně vyšetřeni, aby vám něco váš drahocenný čas náhodou nezkrátilo!

Všechno máte načtený, na co doktoři? Jen nevím, jestli byste něco takového řekli například i dámám Drábové nebo Jiřičné. Hlavně je vám jasné, že když vás bolí žaludek, máte si, za této okolnosti vždycky nebezpečné, antirevmatikum vzít jinudy, než ústy! To se ví, čípek, ten do žaludku málokdy dorazí! Je na tom jako já, když jsem si tuhle na eskalátoru vzpomněla, že se musím okamžitě vrátit!

Na co doktoři? Jenom prachy chtějí, jak jsem slyšela! K čemu jinému se ale dneska mohou ještě dostatečně vyjadřovat? Mimochodem, také oni potřebují peníze, tolikrát i na nutné věci. O to tady ale nejde, jde o to, vážit si jich. Vážit si toho, co říkají. Medicína je těžká. Nejde jen o často citovaný sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi, žlábek šlachy svalu dlouhého ohýbače palce u nohy. To by ještě šlo! Jde třeba o srdce - kolik místností, kolik dveří, kam se otvírají, co je otevře, co zabouchne, co když netěsní, co když je jich víc, jak elektřina… Vůbec nefrajeřím! Myslíš si, že tomu rozumíš a pak najednou nevíš.

Nechtěla jsem všechny urazit. Všichni děláme, co umíme a rozhodně to nemyslíme zle. Dělej si, co chceš, jen nevím, jak poznáš v tetováži melanom. Takhle by se dalo pokračovat. Nemám patent na rozum. Já si řeknu svoje a ty svoje, ale kdo má pravdu, to se ukáže.

Malý dodatek - večer jsem přišla a bála se nakouknout do notebooku. Nic! Tak jsem v tomto článku opravila některé divočejší formulace. Jednou mi řekl jeden známý, novinář, abych s ním udělala rozhovor. Nezmohla jsem se ani na jedinou otázku! To jsem borec! My se známe - s maminkou, co má obě děti u prsu, zatímco já píšu zprávu, s lidmi, co přijdou v bosých botách a tak dále. Možná by se mě teď mohli ptát, jak můžu být tak zlá? Mám zvláštní způsob, jak něco říct. Mám vás ráda, proberte se! Nic neděláte špatně, to byste přece věděli! Mně bolí srdce a je to moje srdce. Bosé boty, ty si koupím, třeba na střídačku. Budu aspoň vědět, jak fungují, co přinášejí a co třeba ne. Právě jsem si ale doposlechla přednášku o autismu. Včera jsem se cítila hrozně. Pak jsem dostala nějaké trávicí potíže. Může to být covid. Nějak vím, že tohle nebude průšvih. Vím ale, že bych se měla spojit se svými lidmi, ne otravovat vás. Na všechno jsou studie, tak proč nějakou také nepředložit? Paní Simono, přemýšlela jsem, na co lidé kliknou. Lidi zajímáte, jste hezká a boříte předsudky, a tomu, co jsem napsala, by nevěřili. Prostě by se podívali, co je to tvrzení za nesmysl! Snad mi ten název odpustíte!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz