Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Randím už jen se ženatými. Svobodní chlapi mi nemají co nabídnout

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pikisuperstar/Freepik

Seznamování je náročná disciplína. Jsou však lidé, kterým jde hledání partnera jako po másle. A ještě si při tom kladou jasné podmínky. A že se jedná o ženaté? To Kamile rozhodně nevadí.

Článek

Kamila (35) je hezká, štíhlá žena s velkýma hnědýma očima a dlouhou kudrnatou hřívou. Pracuje na manažerské pozici a o zájem mužů rozhodně nouzi nemá. Není snad týden, aby ji někdo nepozval na kafe, oběd, večeři… Ona má však o svých vztazích jasno – pokud nejde o ženáče, rozhodně s ním neztrácí čas.

„Měla jsem dva dlouhodobé vztahy, jeden od 15 do 23 a druhý od 23 do 30. U toho druhého jsem si myslela, že by mohl fungovat a mohli bychom spolu být napořád. Jenže ve chvíli, kdy jsem začala naznačovat, že bychom mohli začít přemýšlet nad dítětem, se můj ex do ničeho zrovna dvakrát nehrnul. A o pár měsíců později jsem zjistila, že na miminku zapracoval, jenom ne se mnou,“ vypráví Kamila. Její ex si našel „mladší“, se kterou už to táhnul několik let. Kamila o tom však neměla potuchy a dozvěděla se to až ve chvíli, kdy se jednoho dne vrátila do poloprázdného bytu – její ex se stihl vystěhovat, než se vrátila z práce. „Byl to pro mě tenkrát hrozný šok, věřila jsem, že by to mohlo klapat, a vůbec mě ani ve snu nenapadlo, že by mohl mít někoho jiného. Zpětně ale vím, že chybu jsem udělala já – byla jsem celé dny v práci, jemu jsem podstrojovala dárky a drahými dovolenými… A on měl dost času na to užívat si s jinou.“

Rok sebelitování zavelel ke změně směru

Kamilu rozchod psychicky položil a téměř rok si vše dávala za vinu. Mužům se v tu dobu vyhýbala obloukem a o dalším vztahu nechtěla ani slyšet. Až do doby, než potkala Daniela – ženatého čtyřicátníka, který věděl, co od života chce. „Na rovinu mi řekl, že nehledá přítelkyni, ale milenku. Byl ženatý, měl děti a chtěl jen někoho pro zpestření. A mně to v tu chvíli maximálně vyhovovalo. O chlapech jsem si myslela své, a tak jsem se nebránila stát se milenkou ženáče,“ objasňuje Kamila. Dle svých slov vlastně byla s Danielem v sedmém nebi. Bral ji na různé akce, trávili spolu čas v luxusních hotelech, měli si o čem povídat. Jenže jí pomalu začalo vadit, že si na ni udělá čas jen jednou dvakrát do měsíce.

Najednou jsem chtěla víc

„Nejvíc mě štvaly volné víkendy. Přes týden jsem měla práce nad hlavu, ale o víkendech mi vadilo být sama doma. A tak jsem začala pátrat na seznamce. Od začátku jsem ale měla jasno, že nechci žádného nezadaného, nevyzrálého chlapečka. Chtěla jsem opět ženáče.“ A podařilo se. Kamila se seznámila s Petrem, atraktivním podnikatelem, kterému do padesátky chybělo jen pár měsíců. „Na rovinu jsem mu řekla, že chodím s Danielem a hledám někoho, kdo vyplní moje volné chvíle. Neměl nic proti – sám měl doma manželku, takže by se se mnou nemohl vídat moc často. A nevadilo to ani Danielovi. Oba respektovali mé požadavky, stejně jako jsem já respektovala jejich manželky.“

Vztahy s ženatými muži udržuje Kamila už téměř čtyři roky a jak sama říká, je šťastná. „Konečně mám pocit, že mám vedle sebe chlapy, kteří mi mají co nabídnout, kteří vědí, co chtějí a mají jasno ve svém životě. Když se někdy dám do řeči s nezadanými chlapy, co mě chtějí pozvat na kafe, tak si po chvíli v duchu říkám, že to jsou nevyzrálí chlapečci, kteří možná ještě ani neopustili maminčinu sukni a hledají jen další mama hotel, do kterého by se mohli přestěhovat. Sami ale nevědí o životě nic. A o takové opravdu nestojím.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz